|
Post by Merel on May 31, 2007 16:56:25 GMT 2
Mariël keek even om zich heen. Toen ze niemand zag liep ze naar een schilderij met een fruitschaal. Ze bleef ervoor staan en wachte op Miquel. Hij wist volgens haar niet waar de ingang van de keukens waren. Ze hadden afgesproken samen naar de keukens tegaan, aangezien hij de vorige keer zo'n beetje al haar lollies had opgegeten. Ze moest lachen toen ze eraan terug dacht. Ze hadden de leerlingen kamer aardig op stelten gezet. Ze ging stegen de muur staan en keek om zich heen of ze hem al ergens zag.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 20:43:38 GMT 2
Miquel keek nochalant om zich heen of hij ergens een leraar zag. De laatste keer dat hij naar de keukens wilde, was hij betrapt door Sneep. Deze keer zou hij toch echt geen week lang ketels schoonmaken! Dus nu was hij voorzichtig. Hij zag van veraf Mariël al staan. Zijn voorzichtigheid was meteen verdwenen. 'Hey, Mar!' Brulde hij vanaf het einde van de gang naar haar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 20:56:15 GMT 2
Mariël keek om en zag Miquel aan komen lopen. Ze grijnsde. "Hey Miq! " Riep ze terug. Even keek ze om zich heen of er geen docent was, Maar toen ze die niet zag grijsde ze. Toch handig zo onder de les even wegglippen. Ze was zelf 2 of 3 keer betrapt.. Een keer moest ze strafregelsschrijven maar verder niet gelukkig.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:08:46 GMT 2
'Wat gaan we allemaal doen hier? Ik heb altijd honger, dat weet je, maar heb je ook iets speciaals in gedachten?' Marië kennende was het iets lekkers, als ze aan eten dacht tenminste. Haar lollies waren ook heerlijk. Hij zou zich eigenlijk schuldig meoten voelen, maar hij had er alleen maar lol om.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:17:54 GMT 2
Mariël lachte. "Ik heb altijd zin in snoep." antwoorde ze. "Maar ik denk aan Lollies, Verder nog niet echt... Ik moet er ook nog een paar voor Tristan meenemen." Zei zegrijnzend. "Die is ook al verslaafd." Ze kietelde de peer en het schilderij ging weg. Er was nu een gangetje zichtbaar. Snel kroop ze naar binnen. Toen ze weer stond keek ze door de tunnel of Miquel haar volgde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 5, 2007 21:20:57 GMT 2
Miquel schudde nog steeds verwonderd zijn hoofd. Wie had dat toch bedacht? dat van dat peer kriebelen? Het leek zo zinloos... Hij haade zijn schoduers op en volgde Mariël. 'Lollies klinkt goed. Wat denk je, misschien ook nog wat van die speciale drop die ze heir hebben? Ik weet niet.. vorige keer had ik zo'n zakje gejat. Ze waren vet lekker. Maar je valt er wel van in slaap.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:27:27 GMT 2
Mariël keek grijnzend naar Miquel. "Je eerste keek denk ik zo?" Vroeg ze toen ze hem zo verwonderd zag kijken. "Ik denk dat ze hier drop hebben tot je er bij neer valt, en nog vele andere dingen, ook zonder dat je meteen in slaapvalt." Ze keek even in het rond. Er waren al verschillende Huiselfen bezig om een tafel en wat stoelen voor hun neer te zetten. Sommige groeten haar, en zij groete terug, ze was hier nu eenmaal aardig bekent aan het worden.
|
|