|
Post by leyla on Jun 9, 2007 11:51:39 GMT 2
"Mar, misschien is het handig als je een elf aanwijst en zegt wat hij of zij moet pakken. Dan krijg je altijd de goede hoeveelheid, denk ik!" Zei Leyla er wijs achteraan. Ze wist niet of het de oplossing zou zijn, maar het was dan ook maar een idee. Ze wees een elf aan. "Oké. Mischien 1 wit brood." En bij een andere elf zei ze; "En als jij nou 1 bruin brood pakt." Weer een andere elf gaf ze de opdracht 1 slagroomtaart te pakken. "Zo komen we een stuk verder, vindt je niet?" Zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:58:14 GMT 2
Mariël lachte. "Slimme jij!" Zei ze en gaf haar vriendin een duwtje. "oke. Jij daar -ze wees op een elf- Een Chocolade taart en jij -ze wees op de volgende elf- een vruchten taart, en jij -ze wees op weer een andere elf- wat gewone vruchten, lekker veel soorten alsjeblieft." zei ze. en grinnikte toen de huiselfen die ze aan had gewezen met een extra grote lading terug kwamen, als maar een elf iets moch halen, dan maar extra veel. ZE pakte alles een voor een aan en legde het in de mand, die ze magisch vergroot had, hij leek klein mara was van binnen heel erg groot.
|
|
|
Post by leyla on Jun 15, 2007 9:08:05 GMT 2
Leyla lachte toen ze zag dat de elven met extra veel aankwamen lopen. "Jij daar, Kun je misschien een fles slagroom pakken?"Vroeg ze aan een van de huiselven. Deze stormde meteen naar de koelkast en pakte een vergrootte spuitbus met slagroom. Ik pakte het dankbaar aan en stopte het in de mand. Gelukkig was deze vergroot want anders zou de helft er nog uit steken! Nu wees Leyla nog een elf aan en vroeg om wat boterbier. Ze dacht dat als ze om een kleine hoeveelheid zou vragen dat ze dan precies genoeg zou krijgen. De elf die ze had gestuurd was alleen wat meer beschijden en bracht haar 1 kroes. "Zou je er nog 9 willen pakken?" Vroeg ze daarom maar.
|
|
|
Post by Merel on Jun 15, 2007 9:35:40 GMT 2
Mariël grijnsde. Wat hadden ze nog meer nodig? Ze dacht even diep na.. "Misschien nog wat andere hapjes?" ze had het nog net gezegd en er kwamen vele elfen met van alles! Taarten, Vruchten, Lollies, Chocolade, Drop en nog ander snoepgoed.. MAar ook andere gerechten zoals; Stokbrood, Kaasjes, Worstjes, Enzovoort. Ze grijnsde en stopte alles wat ze kregen in de mand. Leyla.. Volgens mij hebben we meer dan genoeg!! Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by leyla on Jun 20, 2007 19:40:32 GMT 2
Leyla rolde over de grond van het lachen. Ze had zich niet gerealiseerd dat er zoveel hapjes waren toe opeens alle elven met lekkers kwamen aanzetten. "Ik denk het ook Mar! Maar misschien moeten we nog wat drinken hebben. Of hebben we dat al?" Vroeg ze. Ze was een beetje vergeten wat ze allemaal al hadden. Vragend keek ze naar Mariël, maar voelde toen dat er een elf aan haar t-shirt aan het trekken was. Achter haar stond een hele rij met elven die iets te drinken hadden gepakt. Om de elven niet te beledigen probeerde ze haar lachen in te houden. Dat lukte niet helemaal. Met een grijns op haar gezicht bedankte ze de elven een voor een en zette alles in de mand.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 20:33:43 GMT 2
Mariël grijnsde. "Oke zo lijkt het me wel genoeg. We moeten ook nog bij de rozenperktjes áán kunnen komen, en niet halverwegen omkiepen dooor het gewicht!" Zei ze lachend en stak haar hand uit zodat ze Leyla overeind kon helpen. Ze konden samen wel de mand tillen.
|
|