|
Post by greenlightning on May 29, 2007 18:17:40 GMT 2
Draconic kietelde de peer en ging door de opening toen het portret opzij zwaaide. Hij liep de trap af en keek om het hoekje naar al de huiselven. Wat waren eht er toch veel. Mooi zo. Dan was het des te sneller klaar allemaal. Hij ging op ee kruk zitten, liet een huiself voor hem was warme chocolademelk halen en wachtte toen op Thomas.
|
|
|
Post by Krista - on May 29, 2007 19:56:22 GMT 2
Thomas ging naast Draconic staan en keek even om zich heen, en zweeg uit bewondering. Wat die elven hier iedere dag niet allemaal klaar maakten, en het grootste deel werd niet eens opgegeten. "Wat willen we eigenlijk hebben?" zei hij dan naar Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 20:07:33 GMT 2
'Alles wat ze speciaal voor ons moeten gaan bereiden,' antwoordde Draconic e hj lachte gemeen. 'Zoieoz iets van cake. Taart kan neit, het is neti alsof we echt eits te vieren hebben. Ehm.. misschien iets dat goed smaakt bij warme Choco.. ehm.. Marsmellows Gaan we bakken in eht haarcvuur! Ehm.. weet jij nog iets?' Hij keek de keuken rond. Die wezens hadden alles.. hoe kreeg hij ze zover om iets nieuwe te maken?
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 8:24:49 GMT 2
"Niet echt" zei Thomas terwijl hij nog steeds rondkeek. Daarna keek hij naar Draconic. Hij had zo het idee dat Draconic hem niet alleen mee wou hebben om gezellig eten te halen, dat kon hij immers ook met Rachanna doen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:17:07 GMT 2
Draconic dacht na en riep eht ene vreemde gerecht na het andere. Echt neit dat hij het allemaal mee zou nemen, maar dan meosten de lerearen dat maar eten! Hij lachte naar zijn vriend. 'Zo, zijn ze wel even bezig.' Hij zweeg even en trommelde met zijn vigners op een tafel. 'Zeg eens, Thomás, hoe gaat het nu emt jou? Voel je je beter? En... dat met Ryanne... nou... hoe gaat het?'
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 21:02:16 GMT 2
Thomas zuchtte demonstratief. Hij had eigenlijk al geweten dat dit eraan zou komen, maar hij had er een hekel aan weer aan terug te denken. "Ja, ik voel me beter en ja, ik voel me ook beter nu Ryanne weg is" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 21:04:19 GMT 2
Draconic keek naar de grond. Dan ben jij de enige van ons tweeen... Hij glimlachte toen. 'blij dat te horen. Misschien word je nu wel meer jezelf. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug. wacht maar, alles gaat goed komen! Gewoon gezellig, de vrienden samen. Misschien wat Grifjes pesten...' Hij keek naar een langslopende huiself en agf hem een zachte schop, zodat hij om viel en een eindje door rolde.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:34:34 GMT 2
"Dat doe ik niet meer, denk ik" zei Thomas plotseling terwijl hij opzij keek naar Draconic pb[: Ik heb.. nou ja, het licht gezien. Jij maakt toch ook geen ruzie met Terry? en ik ben van plan sorry te gaan zeggen tegen Jade"[/b]. Dat plan was al sinds een paar dagen bij hem opgekomen. Niet dat hij nu van plan was vrienden met haar te worden, maar sorry zeggen kon op zijn minst wel.
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:39:30 GMT 2
Draconic haalde zijn schouders op. 'Dit gesprek heb ik ook gehad met Rachanna. Het is waar dat we best aardig tegen ze kunnen doen, maar ergens is het wel lekker om concurenten te hebben, vooral buiten je eigen afdeling. Ze wordt je als groep ook een hechtere eenheid en... noujah... je hebt wel gelijk. Ze echt pesten is neit nodig. Een beetje dueleren enzo...' Hij keek even naar zijn ahden en zuchtte toen. 'Ik ga die drie spreuken neit meer gebruiken. I vind ze laf.. om de een of ander reden..'
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2007 22:43:19 GMT 2
"Ja.." zei Thomas en zuchtte, en staarde een moment voor zich uit. Vervolgens stond hij op en draaide zich om, en keek Draconic aan met zijn ogen half dichtgeknepen "Vind jij dan dat Ryanne het niet verdiende, om naar Azkaban te gaan?"
|
|