|
Post by greenlightning on May 30, 2007 22:50:21 GMT 2
'Ze verdiende het,'zei draconic met een zucht,'mar dat doen velen van ons en ik al helemaal. Als ik was opgepakt.. dan was het verdiend geweest. Maar...'hij schudde zijn hoofd. 'Ik zal Ryanne altijd als dat leive meisje zien dat smen met mij en Terry buiten speelde en dat naast me kwam staan toen we werden gesorteerd, omdat ze abng was voor haar vader. Wie ik meer dan eens heb getroost als haar vader weer gemeen deed...' Hij schudde zijn hoofd en voelde weer die tranen. 'Ze verdiende het.' Stilte. 'Maar ik ga haar missen. De oude haar.'
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 7:33:36 GMT 2
Thomas keek voor zich uit en zei niets meer. Draconic had gelijk, dat wist hij, maar hij wilde er op een of andere manier niet aan toe geven. Hij stond op en ging met zijn hand langs de gladgepolijste muur en bleef daar zo enkele minuten staan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 16:41:05 GMT 2
Draconic glimlachte, grinnikte en barstte toen in alchen uit. Een tijd lang kon hij niks adners dan dat. Toen keek hij op naar Thomas en zei lachend: 'Weet je, dit is belachelijk. We kunnen haar neit dwingen om weer terug te veranderen in de leive Ryanne. We meoten accepteren dat ze zo is. Nou, de Ryanne die ze nu is, daar ben ik zlefs blij om dat ze weg is. Ik weet niet, ze was te arrogant. Ik dacht echt dat ze iedereen ging verraden! Dat doen vrienden niet.'
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 17:56:43 GMT 2
"Ik denk eigenlijk niet dat ze nog terug zal komen" zei Thomas terwijl hij naar Draconic keek "Ik bedoel, ze weet ook wel dat vrijwel iedereen nu een beetje... een hekel aan haar heeft"
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 21:43:37 GMT 2
'Volgens mij kan eht haar niks schelen!' Snoof Draconic. Hij pakte boos een glas drinken aan van een huiself en staarde naar de muur. 'Ze geeft alleen nog om.. jeweetwel. Ze geeft neit meer om ons. Ik geef ook niet om haar zoals ze nu is, maar toch, ls ze me om hulp zou vragen...'
|
|