|
Post by melien on Nov 18, 2007 12:57:52 GMT 2
Elvira had zich lachend naar Amber omgedraaid. "Wat zei je?" vroeg ze grinnikend. "Ik verstond je niet aangezien je je mond vol had." voegde ze er grijnzend aantoe. Toen zag ze Karl pas. "Hoi." zei ze vrolijk tegen hem. Zijzelf pakte nu ook een cakeje.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 13:35:41 GMT 2
''Hadden jullie ook zo'n honger?'' zei Karl lachend, terwijl hij naar Amber keek die met een mond vol cakejes stond.(hé dat rijmt) Hij pakte zelf nog een koek en begon het snel op te eten. Zijn maag was nog steeds aardig leeg.
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 18:15:08 GMT 2
"Nou, dat is een bijkomstigheid denk ik. Maar we gingen hier vooral heen om Dobby te verrassen. Toch Amber?" zei Elvira vrolijk. Terwijl ze het aan Amber vroeg keek ze naar haar. Ze pakte een ander koekje en stopte deze in haar mond.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 18:24:06 GMT 2
''Da's aardig van jullie!'' zei Karl en lachte bij het idee. Dobby zou helemaal uit zijn dak gaan en 5 maanden later nog steeds vrolijk zijn. ''Mag ik vragen hoe precies?'' vroeg Karl nieuwsgierig.
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 19:50:05 GMT 2
(dobby staat er al... alleen ter info ) "Door hem even te bezoeken. Toch Dobby?" antwoordde ze lachend. Ze draaide zich grijnzend om naar Dobby. "Ja natuurlijk Elvira Gilmore, mevrouw." zei de huiself. "Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je me gewoon Elvira moet noemen?" vroeg Elvira zogenaamd geïrriteerd aan de huiself.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 19:52:50 GMT 2
(oké ) ''Oh hahaha!'' zei Karl lachend. Hij had ietsje meer verwacht, maar hij wist dat Dobby hier ook maanden blij mee kon zijn. Hij pakte een glas drinken aan van een andere huiself en dronk het in een teug leeg. Hij was behoorlijk dorstig.
|
|