|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:33:12 GMT 2
Waarom bemoeide iedereen zich zo met hem. Ze wilde hem gewoon veranderen, iets wat hij niet wou. Als hij niet vrolijk was, pech dan. Als hij ergens mee zat, mocht dat toch gewoon. Hij hield haar hand weg terwijl hij ruw opstond en zijn boekentas meenam. Hij liep weg. Waarom mocht hij niet denken zonder dat mensen hem lastigvielen. Waarom lieten ze hem niet gewoon met rust en lieten ze zijn eigen zaakje wel regelen. En niet dat er zo'n iemand zijn hele dag kwam verpesten, wat ze nu al hadden gedaan.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 17:52:10 GMT 2
Sara keek verbaasd naar Manuel. Wat was er met hem aan de hand? Wat had ze nu weer fout gedaan? Ze stond op en liep verdwaasd terug naar haar bord. Ze zei geen woord maar ging gewoon zitten en nam afwezig een hapje van haar brood.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jun 29, 2007 17:54:43 GMT 2
Hij stapte de trap op, om naar zijn les te gaan. Iedereen wou hem veranderen in iets wat hij nei was, waarom lieten ze hem niet met rust.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2007 17:55:05 GMT 2
"Ook Goedemorgen Meija!" Zei Tristan terwijl hij een broodje naarbinnen werkte.
Flora was de Grote zaal binnen gelopen, en wou net aan de tafel van Huffelpuf gaan zitten, toen ze merkte dat Florian aan de tafel van Ravenklauw was gaan zitten. Ze liep naar hem toe en ging achter hem staan. "Eh Overloper! Waarom ies toi weggegaan?" Vroeg ze terwijl ze hem grijnzend in zijn zij prikte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 21:31:36 GMT 2
"Ik intergreer, maar blijkbaar vinden sómmige mensen dat niet zo leuk" zei Florian naar Flora. Dat laatste zei met sterke nadruk en keek opzij naar Meija.
Meija zelf wierp eerst een nijdige blik op Tristan, rolde dan met haar ogen en draaide zich naar Florian "Geloof me, ik zie jou al meer dan genoeg"
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 22:24:10 GMT 2
Sara kon het niet zo schelen. Ze konden net zo goed ergens anders elkaar gaan afbekken. Ze at haar broodje op. Pas daarna deed ze haar mond weer open. "Gaat iemand nog iets leuks doen vanmiddag?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 30, 2007 7:53:23 GMT 2
"Nee" zeiden Meija en Florian tegelijk, keken elkaar weer woest aan en staarden vervolgens voor zich uit. Meija bedacht dat de beste tactiek toch was om Florian te negeren. Als ruzie met Florian ging zoeken, was dat misschien niet een goed idee. Dus draaide ze zich om en wendde zich weer tot haar ontbijt.
|
|
|
Post by Merel on Jul 2, 2007 10:23:12 GMT 2
Flora haalde haar schouders op. "Dan intergreer toi weer terug, want het word daar nogal stiel zonder jou!" Zei ze. Ze draaide zich om en liep terug, waar ze meteen een gesprek begon met iemand.
Tristan keek vaag van Flora naar Meija. "Volgens mij word je gemist." Zei hij grijnzend toen Flora buiten gehoors afstand was. Hij grinnikte.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 2, 2007 10:28:33 GMT 2
Florian haalde zijn schouders op. Hij kon nu net zo goed weer terug gaan naar de tafel van Huffelpuf, maar dan zou hij Meija laten 'winnen', en dat was hij niet van plan.
Meija zuchtte diep en deed moeite niet tegen haar broer te gaan schreeuwen.
|
|
|
Post by melien on Jul 2, 2007 19:19:38 GMT 2
"Ik heb geen trek meer." mompelde Sara en stond op. "Ik zie jullie later wel ofzo.". En met die woorden nam ze afscheid en liep weg. Richting uilentoren.
|
|