|
Post by \\ Jess' on Dec 15, 2007 19:30:12 GMT 2
Kayleigh grlimachte teriwjl ze Xander weer een kus gaf. Toen Draco voorbij kwam gromde ze toen hij haar op haar kont sloeg. Ze stond in een ruk op en sloeg hem. "Boeit mij dat, mijn kont is nu heilig" Ze ging weer rustig zitten en grinnikte. Ze legde haar hoofd tegen de arm van Xander.
Tatyanna keek naar de deurpost, en zag daar opeens Davis staan. Ze keke weer wat beter en zag wat bloed. Dat was niet echt goed. Ze stond op en liep rustig naar hem toe. Ze ging naast hem zitten en veegde het bloed zachtjes weg. "Vrolijk kerstfeest" Ze keek op, maar er was niks bijzonders. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Wat is er gebeurd/" Ze keek hem aan.
Ace keek Shirie streng aan. "Het is kerstmis muts!" Reageerde hij alchend. []"Waa ris mijn schatteboutjee?"[/b] Hij keek rond en vloog naar JOey. "Haai lieverd" Hij sleog een arm om Joey heen.
Manuel glimalchte en sloeg zijna rmen stveiger om haar heen. "Heey lieverd, ja jij ook nog een keer" Hij streke uitiendlijk langs haar wang. "kom zitten" Hij ging zelf zitten.
Ethan lachtte even. Maar volgde de blik van Emily, die niet iets goeds evrtelde. Hij zag Autsin en zuchtte. "Zusje, je verdiend beter joh" ZHij drukte ene kusje op haar slaap. "Het komt wel goed" Hij keke naar Macy en zwaaide even naar haar. "Love you" Stuurde hij ahar toe.
|
|
|
Post by melien on Dec 15, 2007 20:13:28 GMT 2
ElviraElvira liep de grote zaal in. Ze had op zich wel zin in het kerstdiner. Ze vond het alleen niet leuk dat ze niet bij Roc kon zitten. Ze zuchtte ’Dan toch maar eerst even fijne kerst wensen..’ dacht ze met een glimlach. Ze liep naar de tafel van Ravenklauw en zag Roc bijna meteen zitten. Ze liep naar hem toe. “Fijne kerst.” Zei ze met een glimlach. Ze gaf hem een kus. Mara (wel in het donkergroen) Mara liep lachend de grote zaal in. Het beloofde weer eens een magische avond te worden. Ze keek even naar de versiering maar haar ogen zochten al snel naar Thomas. Toen ze hem zag liep ze naar hem toe. “Fijne kerst iedereen.” Zei ze vrolijk tegen iedereen die daar in de buurt stond. Daarna gaf ze Thomas een kus. Sara (die heeft ze aan) Sara liep achter Mara de grote zaal binnen. Bijna meteen zag ze Bill al zitten en liep ze rustig naar de tafel van ravenklauw. Ze had even geen zin om te kletsen, en bovendien was Mara al verdwenen. Ze haalde haar schouders op en baande zich een weg tussen de mensen door. Bij de tafel aangekomen ging ze naast Bill zitten. “Merry Christmas.” Zei ze vrolijk terwijl ze lachend naar Bill keek. LilyLily liep snel de trap af. Pas voor de deuren van de grote zaal verlangzaamde ze haar pas. Ze liep rustig naar binnen. Eindelijk zou ze Nigel weer een keer zien zonder dat iets haast had. Heerlijk.. eindelijk een rustige avond. dacht ze met een glimlach. Ze liep naar de tafel van Huffelpuf. Daar bleef ze echter staan om even te kijken waar Nigel zat. Toen ze hem zag liep ze naar hem toe. AaronAaron treuzelde voor de ingang van de grote zaal. Hij had er niet echt zin in. Uiteinndelijk liep hij toch maar wel naar binnen. Daar bleef hij even staan en keek om zich heen. Wat een drukte... Na een poosje kwam hij weer in beweging en liep naar de tafel van huffelpuf. Hij plofte ergens neer en wenste de mensen om hem heen vrolijk kerstfeest. Max & Jeroen & Max had helemaal geen zin om de grote zaal in te gaan. Hij kon echter niet anders. “Kom op. Je moet wel.” Zei Jeroen grijnzend. Hij pakte zijn vriend beet bij zijn arm en sleurde hem mee naar binnen. Hij keek naar de ravenklauw tafel en zag Lucy. “Nou, ik loop je wel even naar je tafel hoor.” Zei hij met een grijns tegen Max. “Weet je zeker dat je het voor mij doet en niet voor je vriendinnetje?” vroeg deze grinnikend. Jeroen reageerde niet maar sleurde hem gewoon mee. Bij de tafel van Ravenklauw plofte Max neer en keek voor zich uit terwijl Jeroen doorliep naar Lucy. Hij sloeg zijn armen om haar heen. “Hoihoi.” Zei hij lachend. Brad & BenjaminBrad liep in een doodgewoon maar toch net pak de grote zaal in. Hij had er niet echt heel erg veel zin in. Liever had hij op de slaapzaal gezeten, maar dat was hem duur komen te staan waarschijnlijk. Hij had een aantal beloofd om te komen namelijk. Waaronder Benjamin. “Wacht meneer niet meer ofzo?” hoorde hij ineens de stem van Benjamin. “Nee, niet echt.” Antwoordde hij met een grijns. Hij draaide zich om. “Nou hup, lopen jij. We kunnen hier neit eeuwig blijven staan en de deur blokken.” Kreeg hij als antwoord op zijn blik. Hij zichtte en liep naar de tafel van zwadderich, Benjamin liep naast hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 15, 2007 20:25:52 GMT 2
Shirie opende het doosje en hapte naar adem. 'Hij is prachtig!'zei ze straled tegen hem. Ze deed hem om en vloog hem om de hals. 'Je bent geweldig,'fluisterde ze tegen hem. Ze draaide zich even om naar Ace en stak haar tong uit. 'Alsof ik dat niet weet. Ben ik niet op en top kerst?' Ze schudde nogmaals met haar heupen in eht korte kerstrokje.
Davis produceerde een glimlach en probeerde Tatyanna een kus te geven, voopr hij ineenkromp van pijn. 'Malfoy,'snauwde hij en rilde opnieuw van woede. 'Die eikel had haast en liep tege me op op de trap. Voor ik het weet lag ik tegen de muur, verlamd en begon hij me te trappen. Hij tilde me overeind, alsof hij zich weer herinnerde dat eht kesrt was en gaf me een klap met zijn vuist in mijn gezicht.' Hij richtte zijn blik op Draconic en zijn ogen schoten vuur.
Draconic lachte en om Kayleig. 'Je ind het heerlijk als ik dat doe.' Hij draaide zich weer naar Rachanna. 'Toch haalt haar bil het bij langena niet bij de jouwe,'fluisterde hij tegen haar.
Joey griijnsde en sloeg beide armen om Ace heen. 'Oh, leifste, waar bleef je? Onze eerste ekrst samen en die miste ik we bijna! Ik was zo alleen...' Hij deed alsof hij begon te huilen. Miquel wierp hem een vreemde blik toe en schudde zijn hoofd. 'Wat zijn jullie toch eng samen...'
Julie glimlachte. Ze ging naast ehm zitten en legde haar hand op de zijne. 'Ik ben benieuwd of echt eidereen er zal zijn. Ik weet dat het verplicht is, maar toch...' Ze zag devon en glimlachte naar hem. Hij glimlachte terug, grimaste om Manuel en draaide zich weer weg.
|
|
|
Post by admin. on Dec 16, 2007 12:16:47 GMT 2
Lucy slaakte even een zacht gilletje toen ze jeroen's armen om zich heen voelde, grijnsde en draaide zich om, waarbij haar lange vlecht in jeroens gezicht belandde. Even grinnikte ze. 'Dat bedoelde ik niet, hoor, jeroenepoen, dat was heel erg expres.' Speels stak ze haar tong uit en haalde een derde kerstmuts tevoorschijn, die ze op Jeroens hoofd plaatste.
Chantal strompelde de zaal binnen en ging zwijgend aan de tafel van Ravenklauw zitten. Kort zuchtte ze, haalde een hand door haar haar en keek even om zich heen.
'Kom op, Aussie, doe nou eens normaal!' flusiterde jade, waarna ze Austin een ellebgoogstoot gaf. Austin schudde zijn hoofd en mompelde dat hij veel liever in de leerlingenkamer zat, maar jade besteedde er totaal geen aandacht aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 13:25:15 GMT 2
Carmen Saluka Lena June Roc Ty Xander William Carmen lachte. "Ik was al bang dat je me nu al beu was." Ze grijnste naar hem. Ze gleed met haar duim om de ring om haar ringvinger en haar glimlachte werd groter. Roc keek op naar Elvira en vloog overeind. Hij keek haar verbijsterd aan. "Je... Je ziet er prachtig uit." Mompelde hij onderd de indruk. William keek lichtelijk geergerd naar Shirie en Tom. Hij gromde zacht voor hij verdrietig zijn blik afwende naar zijn lege bord. June keek Devon glimlachent na. Toen ze WIlliam hoorde keek ze naar hem en sloeg een arm over zijn schouder. "Rustig maar Will, het komt wel goed." Ze had haar blik op Shirie en Tom gevestigd en beet op haar onderlip. "Ze ziet er wel gelukkig uit." William knikte. "Ja, daarom juist. Ik ben me maar beter terugtrekken. Ik wil haar geluk niet verpesten." Xander lachte. "Mijn kerstengel heeft een hard randje." Hij trok haarnaar zich toe. "Maar je weet toch wel dat ik je nu even niet met Draconic wil delen he?"
|
|
|
Post by Krista - on Dec 16, 2007 13:47:43 GMT 2
"Ja ik dacht, ik waarschuw je maar even. Kerst is niet echt de tijd voor ruzies". Hij knipoogde naar Jennice en stootte Devon aan "Dat is nou een leúk meisje". Meija plofte met een rood hoofd naast Eric en wreef boos over haar pols, waar Florian haar enige tijd had vastgegrepen.
Florian was Meija inmiddels al weer vergeten en keek grijnzend naar Mariël maar trok toen een pruillip "Ik kan niet naast je zitten, ze willen dat je kerst viert met je eigen afdeling". Vervolgens verscheen een duivelsachtige grijns op zijn gezicht. Wanneer hield híj, Florian Mënzil, zich aan de regels?
Thomas keek op toen hij Mara zag en glimlachtte "Je ziet er mooi uit" zei hij dan bewonderend. Zelf had hij een simpele blouse aangetrokken. Evan keek naar Angelina en haalde zijn schouders op "Ik ben een beetje moe"zei hij dan, wat niet echt een reden was voor een slecht humeur. Hij had een zeer goede reden, vond hij zelf, maar hij had geen behoefte dat in het openbaar te gaan verkondigen.
|
|
|
Post by resego111 on Dec 16, 2007 14:01:49 GMT 2
Tevreden maar stilletjes ging Emma zitten. Ze was ten minste niet helemaal onopgemerkt gebleven. Niet dat de mensen om haar heen veel aandacht aan haar besteedden maar dat maakte niet heel veel uit. Emma vouwde haar handen samen en keek naar de mensen om zich heen. Allemaal waren ze druk met elkaar in de weer en iedereen was aan het lachen en spelen. Het stak haar wel een beetje, dat zij niemand had om dat mee te doen. Ze had niet echt honger maar toch pakte Emma wat eten om te lijken alsof ze wat aan het doen was. Terwijl ze haar bobbeltrapvisstick en haar overdekopbolderboomdoorslikbarekauwgum naar binnen werkte keek ze met lonkende ogen om zich heen. Verwoed zocht ze naar contact met iemand. Was er dan niemand die een praatje met haar wilde maken?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 16, 2007 14:06:37 GMT 2
"ik had je nog niet gesproken,na die brief, dus dan zal ik het straks maar vertellen" zei hij met een lichtte glimlacht. Kort keek Dark naar perkamentus en keek toen Prue eventjes aan.
Bill keek verrast op van zijn korte gesprek met Alex, "Vrolijk kerstfeest!' Waar had hij zijn cadeau eigenlijk gelaten? Dan zou die maar later komen. Met een klein gebaar gaf hij haar een knuffel. "Je ziet er leuk uit"
Tom glimlachtte 'je vergeet het andere cadeau dat erin zit, bekijk die bon maar eens die nu in de deksel zit geplakt" Toen richtte hij zich snel op de anderen waarvan hij er weinig van kende. "Vrolijk kerstfeest allemaal"
(vergeet ik iemand? XD)
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 16, 2007 17:14:47 GMT 2
Meera glunderde terwijl ze haar vrienden een voor een zagen komen binnendruppelen. ’Merry Christmas to you all!’ zei ze vrolijk terwijl ze Rachanna, Draconic, Kayleigh en Chloë omhelsde, aangezien die in de buurt stonden. Ze zwaaide naar de anderen Zwadderaars en haar kerststemming was niet meer te verpesten. ’Zou er dit jaar nog iets speciaals zijn, voor met de Kerst?’ vroeg ze aan Chloë aangezien zij het dichtstebij stond.
Paul liet zich meesleuren door Christa en wenste ook haar een vrolijk kerstfeest. ’ Je bent niet de enige. Ik heb hierover gehoord maar dit is gewoon nog vetter dan ik had gedacht.’ Smilend doelde hij op de enorm versierde Grote Zaal en plofde weer neer aan de tafel van Zwadderich.
Macy straalde, wenste Amber, Flora, Emily en Lucy allemaal een vrolijk kerstfeest en voelde zich nog beter dan eerst toen ze Ethan weer zag. Ze voelde zich eerst een klein beetje ongemakkelijk maar dat gevoel verdween meteen. Ze gaf hem ook een kus en keek hem aan. ’Me too.’ fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Stralender plofde ze weer naar aan de tafel. Ze haalde haar stok te voorschijn en veranderde enkele kaarsen op tafel in kerstmutsen. Lachend zette ze er een op haar hoofd. ’Ik doe mee met je trend Luus!’ Met een smile zette ze een van de kerstmutsen bij Ethan op zijn hoofd en een ander op die van Flora.
Luke knikte en glimlachde naar de andere Huffelpuffers maar stond toen weer op van de tafel. Hij liep naar Terry toe en sloeg zijn handen van achteren voor haar ogen. ’Gelukkig kerstfeest Terry.’ fluisterde hij zachtjes in haar oor terwijl hij zijn handen weer weghaalde en haar omhelsde.
Sin grijnsde en wenste Rebecca ‘Merry Christmas’ en ging iets onderuit zitten. Vic gaf Tristan een por. ’Sorry voor de onderbreking maar dude, Vrolijk Kerstfeest. Jij ook hoor Tyra.’ knipoogde hij terwijl hij naar Rebecca liep. ’Merry Christmas dear.’ fluisterde hij in haar oor terwijl Vic haar een kus gaf.
’Ik ben schijnbaar niet de enige die een kerstmuts op wilde zetten.’ Lachde Evy en zette de muts die ze in haar hand droeg op. ’Vrolijk Kerstfeest allemaal.’ zei ze terwijl ze naar de aanwezige aan de Griffoendor tafel knikte. Ze draaide zich half om en zag Kana staan. ’Jij ook meid. Je haar ziet er trouwens gaaf uit. Alles goed?’ Lachend keek ze haar aan en zag Ruben zitten. Die omhelsde ze en zei: ’Jij ook een gelukkig Kerstfeest gek.’
[Ooc; kan mensen vergeten zijn xD]
|
|
|
Post by melien on Dec 16, 2007 18:04:43 GMT 2
"Heb je wel eens in de spiegel gekeken?" vroeg Elvira glimlachend. Ze treuzelde een beetje want ze had geen zin om naar de griffoendor tafel te lopen. Ze gaf hem een knuffel. "Wat kijk je verbijsterd trouwens." voegde ze er aan toe. MAra ging rustig zitten. "Dankje." zei ze met een glimlach. Jeroen veegde Lucy's haar uit zijn gezicht. "Ik eet liever iets anders dan jou haar als je het niet erg vindt." zei hij met een grijns. Hij gaf haar een kus. Daarna keek hij even naar de kerstmuts die Lucy op zijn hoofd zette. "Dat miste ik dus nog bij mijn outfit." zei hij met een grijns.
|
|