|
Post by \\ Jess' on Dec 16, 2007 20:07:15 GMT 2
Ace gromde zacht. "Ja, als je tom niet had, dan had ik je allang besprongen" grapte hij. Hij ahd het niet meer terwijl hij met een opgetrokken wenkbrauw naar Joey keek. Maar zijn gezicht werd al snel stralned. "Schat, hoe kunnen we elkaar hier vergeten. Ik hou van je" HIj girnnikte. Hij stond op en knielde vor Joey neer. Hij pakte iets van de tafel af. "Wil je met me trouwen?" Hij keek hem aan terwijl hij de kaars liet zien.
"Rustig liever" Ze drukte een kus op zijn wang. "Levenloos" Zuchtte ze. Ze ging zacht met haar handen door zijn haren. "Maar je bent nu hier, bij mij. Dan kan het niet meer fout gaan" Ze stak haar tong uit terwijl ze grinnikte. "Kom anders bij me zitten" Ze wees naar de tafel van Ravenklauw.
Kayleigh gromde. "Grapje zeker" Ze maakte en kotsneiging terwijl ze daarna liefjes naar Xander keek. Ze drukte een kus op zijn voorhoofd. "Je hebt wel zin toch?" Ze grijnsde eventjes.
Manuel drukte zachtje kusjes op haar handen. En sloeg zijna rmen om haar heen. Deze kerst was één vand ebeste. Moest hij toegeven. Hij beet op zijn lip en sloeg zijna rmen om haar heen.
Ze sleog een arm om Paul heen en gaf hem een kusje. "Vrolijk kerstfeest" Ze keek omz ich heen. Ze grinnikte terwijl ze op de bank ging staan. "I wish you'll een vrolijk kerstfeest" Ze lachte terwijl ze weer ging zitten.
Ethan grinnikte naar Macy en gaf haar ene handkusje. Daarna keek hij naar de tafel. Die té mooi was. Alles was té mooi rond kerstmis. Nigel gaf Lily een kusje en sloeg zijna rmen om haar heen. "Heey Lieverd" Hij drukte were een kusje, nu wat lang, op haar mond.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:11:44 GMT 2
Miquel schudde zijn hoofd. 'Hoe kan ik jou nou ooit zat zijn? Volgens mij heb ik je genoeg bewijs gegeven, dat ik voor altidj de jouwe zal zijn.' Hij pakte zacht haar hand en streelde over haar vingers. Hij volgde Williams blik richting Shirie en keek de jongen toen weer wantrouwig aan. 'Wacht even... zeg me nou niet dat je...' Hij maakte de zin neit af, aangezien Joey naast hem zat. Goede vriend en betrouwbar, maar hij zou nooit zwijgen als het om Shirie ging.
Draconic knipoogde naar Xander. Hij was vrolijker dan ooit en liet hem en Kayleigh maar weer volledig met rust. Het kon hem zelfs niet schelen dat kayleigh zich zo gedroeg. Opeens hoorde hij chrsta en liep anar haar toe. Hij tilde haar letterlijk op en knuffelde haar. 'Merry Christmas to you too,'glimalchte hij, voor hij haar met een kus op haar voorhoofd weer neerzette.
Devon draaide zich om naar Jennice en grinnikte. 'Dat is nou een ex. Ja ze is wel leuk, maar ik had het geduld niet voor haar. Ze was me te saai... Jenice, hoi!' Hij grinnikte vals naar Eric en stak zijn hand op als groet. Toen glimlachte hij naar meija. 'Wat is er met jou? Wees vrolijk, het is kerst.' Hij gaf haar een kus op haar wang, half op haar mondhoek.
Shirie liet hem verbaasd los en trok de coupon van de deksel. Ze staarde ernaar en keek Tom hoofdschuddend aan. 'ik zei dat je gevoelens moest tonen, niet dat je me meot veranderen in een verwend nest... ik kan hier nog eens gewend aan raken.' Maar toen glimlachte, als bewijs dat ze eht net meende en zoende hem opnieuw. 'Je bent een schat. Dankje.' Ze trok een wenkbrouw op naar Ace en shudde haar hoofd. Die jongen was zo maf, maar wel lief. Opeens zag ze Evan. Ze sloop op hem af en sleog haar armen van achter om hem heen, terwijl ze hard: 'Vrolijk kerstfeest' riep.
Terry's hart maakte een sprongetje, toen ze zijn stem hoorde. Ze draaide zich om en glimlachte stralend naar hem. 'Jij ook,'fluisterde ze terug en sloeg haar armen om hem heen.
Joey staarde hem geergerd aan. 'Ik heb al ja gezegd. Twee keer vragen is aandacht te kort. Ik neem mijn ja woord in. Je ziet me alleen maar als een speeltje!' semi-beledigd draaide hij zijn hoofd weg.
Julie trok hem dicht tegen zich aan en verstopte zich in zijn borst. 'Ik heb je gemist. Is dat niet vreemd? Ik zag je een paar dagen gelden nog. Ik was bang dat ik je niet zou zien. Dit is de eerste ker.. dat ik werkelijk uitkeek naar kerst.'
Davis keek haar even aan en knikte toen. 'Zoalng ik maar bij je ben, maakt het me niet ui waar we zitten. Leidt mij, ik volg jou. Ik ben je brave hondje.' Hij gaf haar een teder kusje in haar nek en legde zijn arm om op haar heup.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 16, 2007 20:18:39 GMT 2
"Je verandert niet in een verwend nest door een cadeautje" zei hij simpel. Een cadeau was een cadeau en het was gewoon voor haar niet om haar een verwend nest te laten worden. Eventjes glimlachtte hij en wees bestraffend maar met een grote grijns op Ace "Als je dat maar laat! Ze is mijn vriendin en geen een of ander speeltje die je mag hebben" De grijns bleef nog op zijn gezicht staan. "Maar grapjes maken mag altijd"
Kana grinnikte eventjes om Evy maar plaatste zich toen weer aan de lange afdelingstafel. Alex was ergens anders met zijn gedachten,maar als hij nu zijn excuses zou aanbieden wat hij eerder had gedaan dan kon het nog raarder aflopen voor hem. Althans,dat was wat hij dacht.
Bill liet haar weer los en glimlachtte "Straks krijg je van mij een speciaal cadeau, alleen moet ik het weer zien te vinden" Het was niet slim van hem het ergens in de slaapzalen te laten slingeren. Maar er stond op de doos eromheen, Afblijven en het was verbonden met een spreuk die je vol puisten liet wezen enkel om het cadeau erin te beschermen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 16, 2007 20:44:22 GMT 2
Evan verstarde en zat plotseling in een verstijfde houding aan de tafel, tot groot plezier van de omringenden die allemaal moesten lachen. Hij glimlachtte even en probeerde zijn hoofd om te draaien "Ook een prettig kerstfeest"
Meija glimlachtte even en rolde met haar ogen "Florian weer.. Vond dat we met kerstdagen als een familie bij elkaar moesten zijn. Nou dus mooi niét met hem".
Meral plofte naast Ace op de bank en roffelde ritmisch met haar rood gelakte nagels op het gouden bord. "Fijn kerstfeest trouwens" ratelde ze dan, voor ze het nog vergat, en keek de omringenden glimlachend aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 22:17:48 GMT 2
*zucht*
Tristan grijnsde en ging naast Tyra zitten. "Had je trouwens nog leuke plannen met kerst ofzo? Of had je nog niks te doen? Wat dat is niet zo mooi dan.. In ieder geval." Begon hij en keek haar grijnzend aan.
Mariël gaf Florian een duw. "Sinds wánneer is meneertje zo heilig geworden? Maar ik denk dat jij beter mee kan naar de tafel van Griffoendor, als rood zijnde val ik nogal op aan de tafel van Huffelpuf, anders had ik het gerust gedaan. Vrolijk kerstfeest trouwens!" Zei ze uiteinderlijk en gaf hem toen een dikke knuffel en een zoen.
Flora wenste iedereen die net aan was komen lopen een vrolijk kerstfeest in het frans en omhelsde Amber terug. "Une momentje.. Ick moet even iemand opzoeken!" Zei ze vervolgens, want ze had Sin gezien. Het was gewoon al te lang geleden. Daarom liep ze grijnzend naar hem toe. "Joyeux fête de Noël!!" Zei ze grijnzend toen ze bij hem was en omhelsde hem zo dat hij er niet onderuit kon, als hij dat al wou.
Aylin grijnsde en omhelde Chris en begon vervolgens vol in het Frans tegen hem te praten. Ze lachte vervolgens en ging weer over tot het Nederlands. "Joyeux fête de Noël!! Perfect! Wordt nog wel wat met toi.. 'Oe 'eb je dat geleerd?" Vroeg ze grijnzend en zoende hem vervolgens.
Angelina glimlachte naar Evan en stond toen op. Van de tafel van Griffoendor liep ze naar de tafel van Zwadderich, het kon haar totaal niks boeien. "Heey Michael.." Zei ze toen ze bijna bij hem was. Ze ging naast hem zitten. "Vrolijk Kerstfeest!" Zei ze en probeerde hem aan te kijken zo goed als dat ging.
Jennice glimlachte naar Devon en Eric, stond op en liep naar hen toe. Overdreven ging ze tegen Eric aan hangen. "Vrolijk kerstfeest Schat!' Zei ze grijnzend en gaf hem zonder pardon een zoen en keek daarna Grijnzend naar Devon. "Jij ook vrolijk Kerstfeest!" Zei ze en zoende hem ook, beschaafder dan.. Voor haar doen.
Rachanna grijnsde naar Kayleigh. "Vrolijk Kerstfeest meid!" Zei ze met een knipoog en omhelde Draco toen weer. "We gaan er even wat leuks van maken deze Kerst." Zei ze en ging met haar hand door haar haar.
Steve liep de grote zaal binnen. Hij had een redelijk net pak aan en met veel moeite had hij ook een stropdas om gekregen. Hij keek goed rond toen hij eenmaal binnen was en stond, zoals bijna altijd, weer helemaal verbaast van de versiering dit jaar. Dat deden ze echt goed. Hij keek toen rond en wenste wat mensen die hij kende Vrolijk Kerstfeest, en liep toen richting Tifa toen hij die zag.
Thobias kwam ook weer in beweging en liep eerst naar zijn tweeling broer toe. Of het nou de tafel van Zwadderich was of niet, het had hem nooit wat kunnen schelen. "Cey Ben!!" Zei hij grijnzend en wensde toen zijn broer in het Bulgaars een Vrolijk Kerstfeest en omhelsde hem op 'mannelijke' wijze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 23:08:20 GMT 2
Roc lachte. "Ow sorry, ik zal wel niets meer zeggen als je daardoor niets zegt. Ik zou dit jaar niet kunnen doorkomen als ik je stem niet zou kunnen horen." (Green, William is Raafje hoor ) Carmen keek haast vertederd naar Miquel. "Inderdaad je hebt me genoeg bewijs gegeven. Maar je bent ook zo lief. Het is niet vreemd voor te stellen dat een ander meisje haar hart aan je verloren had en dat je ook op haar viel." "Waar wel zin in? Vanavond? Natuurlijk! Heerlijk bij jou zijn, dan kan de avond al niet meer stuk." Xander grijnste breed en stak zijn hand even op naar Draconic.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 10:42:34 GMT 2
Lily beantwoordde Nigel’s kus en gaf hem een knuffel. “Vrolijk kerstfeest.” Zei ze uiteindelijk voordat ze rustig ging zitten. Ze had Nigel toch wel behoorlijk gemist. “Een cadeau, voor mij?” vroeg Sara verbaasd. Ze glimlachtte. “Voor jou ligt er ook een op de slaapzalen hoor.” Zei ze met een glimlach. Ze was nog van plan geweest om het mee te nemen, maar had zich toch bedacht. Het zou rustiger zijn in de leerlingenkamer. Elvira schoot in de lach. “Gek.” Zei ze liefkozend. Ze gaf hem een kus. “Maar ik moet zo toch wel naar de tafel van griffoendor..” voegde ze eraantoe. Mara keek opzij naar Thomas. “Wat ben je trouwens stil.” Zei ze met een glimlach. Het was een en al gezellig gesnater om haar heen. Het was echt heel erg gezellig. Brad liep richting Christa en Draconic. “Vrolijk kerstfeest.” Zei hij met een glimlach. Benjamin zat rustig aan tafel en had geen flauw idee wat hij moest doen. Hij wachtte maar gewoon rustig totdat Perkamentus iets zou zeggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 17, 2007 18:41:08 GMT 2
Tifa was te druk in gesprek met een ander iemand van haar afdeling dat ze weinig opmerkte van de rest om zich heen. Op de versieringen na, die kon je gewoon niet negeren ookal keek je iemand recht aan. Het meisje wenste haar een vrolijk kerstfeest en omhelsde toen een jongen die Tifa niet kende. Net toen ze zich omdraaide zag ze Steve naar haar toe komen. "Vrolijk kerstfeest!!!"
Bill knikte "Ook iets voor mij? Dat had je niet moeten doen" zei hij plagend. "Ik was het vergeten mee te nemen enkel omdat het gewoon druk is.
(Wanneer komt die toespraak? O.o )
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 17, 2007 18:43:21 GMT 2
Chris keek Aylin stralend aan en gaf haar eerst een kus, voordat hij uitlegde hoe hij ineens zo geweldig Frans kon spreken. 'Jahaa, wil jij wel weten, hè?' grinnikte hij, en prikte even in Aylins zij. 'Toch maak je me echt bang met dat Frans, hoor, misschien zit je me wel ongelooflijk uit te schelden. Ik kan er toch niets van verstaan,' grijnsde hij, al ging hij ervan uit dat Aylin dat niet deed.
Emily scheurde haar blik los van Austin en Jade en keek glimlachend naar Ethan. Ze mompelde iets, wat instemmend zou moeten klinken. 'Vrolijk kerstfeest!' zei ze daarna tegen Macy, en glimlachte even. Daarna ging ze zitten aan de lange bank en keek even om zich heen.
Amber keek grijnzend van Lucy naar Jeroen. 'Ha Jeroen, vrolijk kerstfeest!' riep ze vrolijk naar hem, waarna ze om zich heen keek naar andere bekenden. Ze zag een eindje verderop Emma zitten, en zwaaide vrolijk naar haar, waarbij ze Lucy nog een duw verkocht door haar wilde bewegingen. 'Vrolijk kerstfeest!' riep ze Emma toe.
Rebecca glimlachte breed naar Vic, en gaf hem een kus. 'Vrolijk kerstfeest!' zei ze vrolijk, en keek hem stralend aan, waarna ze iets opschoof zodat hij naast haar kon komen zitten.
|
|
|
Post by admin. on Dec 17, 2007 19:08:34 GMT 2
Prue glimlachtte even. 'Ik ben erg druk geweest de laatste tijd, het spijt me daarvoor. Ik had gewoon even moeten antwoorden.' mompelde ze toen.
'Hij staat je enig, Jeroen, je mist nog maar één ding.' Met een vrolijke zwaai van haar toverstok veranderde Lucy de kleur van Jeroen's kleding in dezelfde tint groen als haar gewaad, en grinnikte. 'Perfect, gewoon. Je bent net een kerstelfje.'
Vanuit zijn ooghoek zag Ron Evan zitten, trok een wenkbrauw op en mompelde tegen CHarlotte dat ze óf even moest wachten, óf mee moest komen. Toen liep hij op Evan af. 'Vrolijk kerstfeest, Evan.'
[Ik geloof dat ik de helft vergeet?]
|
|