|
Post by Krista - on Dec 17, 2007 20:13:47 GMT 2
"Moet ik dan meer praten?" zei Thomas en grijnsde even "Nee ik ben wel vrolijk hoor, het is kérst"
Evan keek op en probeerde zich uit de greep van Shirie te ontwurmen "Oh hoi Ron" zei hij dan en glimlachtte.
"Ja, dus ik ben weer de zwakste schakel" zei Florian en zuchtte zogenaamd diep, en sloeg zijn armen dan om Mariël heen "Maar straks pesten je mede-griffoendortjes me weg". Hij trok een pruillip.
"Vrolijk kerstfeest mop" zei Eric en grijnsde, en sloeg zijn arm om Jennice heen.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 19:59:55 GMT 2
Jeroen keek verbaasd naar zijn kleding. "Ok, het is al erg genoeg dat groen de kleur van zwadderich is, maar om me met een kerstelf te vergerlijken?!" zei hij ontzet, maar toch lachend. Hij vond het allemaal wel grappig. "Tuurlijk. Het is toch kerst?" zei Sara lachend. "En bij kerst horen cadeautjes." voegde ze er met een glimlach aantoe. "Je kan ook maar beter vrolijk zijn met kerst. Dat hoort er tenslotte bij." zei Mara met een glimlach. Ze ging zachtjes tegen hem aanzitten.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 19, 2007 21:15:34 GMT 2
'Ik vind het echt geweldig. Kerstengeltjes zijn schattig. Net als jij. Nou ja, dat laatste... Hmm... Daar moet ik nog maar even over nadenken,' zei ze grijnzend, en prikte Jeroen even in zijn schouder. 'Het is in ieder geval een kleur die prachtig vloekt bij je weetikveelwat. Dat is echt de nieuwe trend, dat je kleding vloekt. Echt waar. Lucy kan het bevestigen.' Ze keek Lucy veelbetekenend aan, voorzover dat ging met een brede grijns op haar gezicht.
Charlotte keek Ron eerst niet-begrijpend aan, maar toen ze langs hem heen keek zag ze een eindje verderop ook Evan zitten. Ze liep Ron snel achterna naar Evan toe. Met een brede glimlach op haar gezicht zei ze: 'Vrolijk kerstfeest, Evan!' Ze wachtte maar even met het stellen van de vraag of hij Anne al ergens had gezien. Dat zou waarschijnlijk zijn stemming flink bederven.
Aan de tafel van de leraren werd het stil toen Perkamentus opstond en naar voren toe liep. Kennelijk hadden weinig van de leerlingen het nog door, wat Anderling ertoe aanzette haar lepel op te pakken en een paar tikken tegen haar glas te geven, wat een geluid veroorzaakte dat de Grote Zaal door echode.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 20, 2007 18:48:11 GMT 2
Bill wou nog wat tegen Sara zeggen maar hield aburpt zijn mond toen het getik tegen een glas de zaal verstoorde. Hij keek nu richting de lange tafel van de leraren, Perkamentus stond en de oorzaak van het tikken was Professort Anderling.
Dark liep weer terug naar zijn afdelingstafel en ging daar stilletjes zitten. Prue zou hij straks nog wel spreken. Tom keek nu ook op naar Perkamentus en stopte ook met praten. Langzaam zou het stil worden in de zaal
|
|
|
Post by admin. on Dec 20, 2007 18:55:26 GMT 2
'Ja, ik ben altijd met de mode bezig!' zei Lucy, en wierp een veelbetekende blik op Amber. 'Helaas Amber niet. Die draagt altijd kleding die uit de mode is. Het spijt me, Amber, jij-' Voor ze haar zin af kon maken trok Anderling de aandacht. Lucy zuchtte even, haalde toen haar schouders op en gaf Jeroen een kus. 'En nu terug naar je afdeling of hier zitten.' zei ze vrolijk.
Prue ging aan de tafel van Griffoendor zitten en volgde Dark met haar blik. Kort zuchtte ze, maar richtte haar blik toen op Perkamentus.
Ron was zich letterlijk te pletter geschrokken toen Anderling tegen haar glas tikte. 'Sodeju, wat een klereherrie maakt Anderling.' siste hij tegen Charlotte en Evan, waarna hij grinnikte en naast Evan neerplofte.
Chantal wierp haar blik op Perkamentus, in de hoop alle stellen om haar heen even te kunnen vergeten. Ze kon het niet hebben dat anderen wél geluk vonden in de liefde en zij niet.
Jade staakte haar pogingen om Austin mee te trekken, rolde kort met haar ogen en plofte toen neer aan de tafel van Huffelpuf. Austin volgde haar voorbeeld, al zorgde hij dat er genoeg ruimte was voor iemand om tussen hen te zitten.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 20, 2007 21:06:41 GMT 2
Evan grijnsde en keek even opzij naar Ron, wierp een veelbetekende blik op Anderling en zuchtte dan 'Anderling laat wel meer mensen schrikken. Mij, constant in de les. Dan staat ze ineens achter je en dan zegt ze wat. Ik had echt een halve hartaanval de laatste keer"
"Times of comfort and joy" neuriede Thomas zachtjes en keek grijnzend naar Mara. Anderling negeerde hij gedeeltelijk. 'Wanneer gaan ze dat eten nou opdienen?"
|
|
|
Post by melien on Dec 21, 2007 11:18:08 GMT 2
Jeroen moest lachen om Lucy. "Nou, dan ga ik toch gewoon hier zitten?" zei hij lachend. En hij voegde de daad bij het woord. Benjamin had zijn broer omhelst en ook hem een vrolijk kerstfeest gewenst. Hij wilde nog iets zeggen toen Anderling tegen het gals tikte. Sara keek geirriteerd naar waar het getik vandaan kwam. Toen ze echter zag dat het Anderling was vestigde ze haar aandacht op Perkamentus. Ze zou straks nog genoeg tijd hebben om te kletsen. Mara keek lachend naar Thomas. "Wat dacht je van na de toespraak?" vroeg ze met een grijns. Ze keek weer even naar Perkamentus. "En nu moet ik wel terug..." zei Elvira, ze had er niet echt zin in.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 11:58:59 GMT 2
Ace trok een pruillipje. "Maar, maar, ji bent de enigste waarvan ik houdt" Hij deed net of hij meost huilen. "Ik hou van je Joey!" Fluisterde hij. Hij grijnsde even, een grijns die hij niet kon verbergen.
Teresia keek naar een meisje wat niet zo ver van haa rvandaan zat(Chantal) Ze grijnsde even naar haar en schoof ites naar haar toe. "Heey, alles goed? Vrolijk kerstfeest" Ze keek even naar de tafel waar de leraren aanzaten.
Manuel grijnsde en sloeg zijn armen nog steviger om haar heen. "Nee dat is neit vreemd. Het is lief" Hij drukte een kus op haar hoofd en grijnsde. Tatyanna kwam weer bij hen zitten en staarde voor zich uit. Ze zuchtte en beet op haar lip.
Christa keek raar op naar Draco. "Blugh" Zei ze alchend en klom op zijn rug. Daarna gleed ze weer van zijn rug af en liep naar Rachanna. "Rachanna, het spijt me. Maar, je mag hem hebben" zei ze vastbesloten. "Hij is van jou, of jij van hem. Ik red me wel, zit maar niet over me in" ze draaide zich om en ging weer naast Paul zitten.
Kayleigh grijnsde terwijl ze ook Rachanna even omhelsde voor zover het kon. Daarna keek ze weer naar Xander. "Ik heb atlijd zin, ik word echt heel erg vrolijk hiervan" Ze stak haar handen in de lucht. "Do they know it's chistmas time at all?" Ze zwaaide met haar armen.
Ethan keek naar Emily. Ze zat er wel mee. Maar ze moest kertmis vieren, dat moest gewoon. Anders was het niet lief. "Last Chistmas, Ik gaf je mijn hart" Grijsnde hij.
Nigel grijnsde naar Lily. "Je ziet er beeldchoon uit lieverd" Hij grinnikte terwijl hij zijn arm om haar heen sloeg en haar nog ene paar kusjes gaf.
Maar Abrupt hield iedereen zijn mond dicht toen ze getik hoorde. Allehoofden draaide naar de leraren tafel.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 16:39:52 GMT 2
"Dan neem ik je in bescherming en geef ik iedereen een trap die je pest. En ik heb hakken aan en punt schoenen dus dat komt lekker hard aan!" Zei Mariël grijnzend en trok toen Florian snel mee naar de tafel aangezien ze wouden beginnen.
Aylin keek geschrokken op naar Anderling toen ze tikte. "Oke, probleem.. Kom je maar even 'ier zitten dan?" Vroeg ze grijnzend aan Chris. Die gek durfde het vast wel aangezien die ook gewoon de leerlingen kamer binnen was gewandeld..
Steve glimlachte naar Tifa en omhelsde haar. "Vrolijk Kerstfeest!" Zei hij en werd toen stil toen hij zag dat Perkamentus wou gaan praten. Hij trok Tifa voorzichtig mee naar de eerste en beste tafel en ging daar maar gewoon aan zitten.
Jennice glimlachte en ging met haar hand door haar haar. "Zullen we maar even gaan zitten? Ze willen beginnen schat." Zei ze met een knikje naar de tafel vol docenten.
Rachanna omhelsde Kayleigh ook. "Vrolijk kerstfeest!" ZEi ze en keek toen naar Christa. "Jij ook Vrolijk Kerstfeest.. En het spijt mij ook." Zei ze nog tegen Christa voor die weer weg was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 16:49:29 GMT 2
Tifa liet zich meetrekken en plofte naast hem neer aan de tafel die hij willenkeurig had gekozen. 'Ben benieuwd waar het over gaat" mompelde ze. Ze keek naar Perkamentus die van elke plek in de zaal goed zichtbaar was.
Dark keek eventjes zuchtend naar Perkamentus,een gesprek moest wel beginnen. Want iedereen in stilte te laten zitten terwijl een heleboel druk wouden praten was ook niet perfect.
Bill glimlachtte eventjes en richtte zich uiteindelijk op Perkamentus in plaats van Anderling. Tom was ook gaan zitten en keek even om zich heen, de hele zaal zat en bijna alle aandacht was op Perkamentus gericht.
|
|