|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 13:09:26 GMT 2
"En ze vind me kinderachtig, stom, aandachtstrekker" ging Florian verder en begon het op zijn handen te tellen. "Ze kan er gewoon.. niet tegen" zei hij uiteindelijk.
"Interessant" zei Thomas, doelend op dat Mara straks kruidenkunde had.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 13:12:39 GMT 2
Aaron liet Florian maar even kletsen. Dan zou die gek zometeen weer lekker gek doen.
Mara keek naar Thomas. "Interessant wel. Maar met het opkomende weer is het minder..." zei ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 13:28:11 GMT 2
"Daar heb je een punt" zei Thomas en nam een hap van het broodje en staarde even voor zich uit. Hij moest denken aan wat Robert gister tegen hem over Elin en Mara gezegd had.
Florian rekte zich even uit. "Maar goed" zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 13:33:54 GMT 2
Mara at haar broodje op en dronk nog even haar beker leeg. "Ik ga me tas maar eens halen." zei ze tegen de andere twee zwadderaars (*is naam vergeten van de een XD*). Ze stond op om weg te lopen.
Aaron glimlachte. Hij had weer eens gelijk gehad. "Wat hebben we eigenlijk zometeen Floor?" vroeg hij aan Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 13:38:34 GMT 2
"Doei" zei Thomas en keek Mara even na, en nam nog een slok.
"Wat we zometeen hebben? uhm.." zei Florian terwijl hij hardop nadacht "Bezweringen?" zei hij in zichzelc, maar had geen idee of het goed was of niet.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 13:42:11 GMT 2
Mara glimlachte nog naar Thomas en liep daarna weg. Ze ging door de deuren richting leerlingenkamer.
Aaron zuchtte. "Wat heb ik toch aan jou?" vroeg hij aan Florian. Hij deed zijn best om niet te grijnzen. Het lukte alleen niet echt.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 13:52:56 GMT 2
"Nou.." zei Florian en deed alsof hij diep nadacht "eigenlijk niets, eigenlijk" zei hij dan grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 17, 2007 13:57:02 GMT 2
Chris porde Florian in zijn zij. 'Helemaal mee eens, Floor,' zei hij grijnzend. Hij propte nog een broodje in zijn mond en nam een slok pompoensap, waarna hij besloot dat hij wel genoeg gegeten had.
Rebecca had niet echt honger. Met grote tegenzin had ze een broodje naar binnen gewerkt. Ze keek naar Vic. 'Weet jij wat we zo hebben?' vroeg ze aan hem.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 13:59:44 GMT 2
"Je weet het tenminste zelf." zei Aaron met een grijns op zijn gezicht. Hij kreeg ineens verdacht veel zin om zwadjes te plagen. Hij dronk zijn drinken op en stond op. "Ik ga mijn boeken halen. Ik zie je zo wel Floor." zei Aaron tegen Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 14:04:40 GMT 2
"Dag Aaron, ga maar lekker je boeken halen" zei Florian grijnzend en wendde zich naar Chris "Ook goedemorgen Chris"
|
|