|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 10:30:35 GMT 2
"Zie je? en dat is goed. Zelfkennis" zei Florian en lachtte, en nam een hap van een broodje.
"Morgen" antwoorde Thomas kort en begon een broodje te besmeren met boter.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 10:35:59 GMT 2
"Wat zijn we weer lekker wakker en vrolijk mensen!" zei Mara lachend. Ze pakte een beschuit en deed er een paar plakjes kaas op. Vanuit haar ooghoeken keek ze naar Thomas.
Aaron moest lachen. Florian kon je niet zo makkelijk op stangen. Wat in het voordeel van Florian was. Hij nam de laatste hap van zijn broodje en dronk zijn beker leeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 10:45:58 GMT 2
Florian propte het broodje in zijn mond en keek even om zich heen of hij bekende mensen zag. "Dwe twafen van zwadderwich is vwoller" mompelde hij met volle mond maar zijn blik verstarde toen hij Meija zag aanschuiven aan de tafen van Ravenklauw. De ruzie was nog nooit zo erg tussen hun geweest.
Thomas keek even naar Mara en wist zwak te glimlachen, en gooide wat kaas op het nog onbelegde broodje.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 10:51:07 GMT 2
Aaron lachte. "Wat zei je? Sorry ik verstond je niet door al dat eten in je mond." zei hij gemeen grijnzend. Hij keek naar de tafel van Zwadderich en zag wat Florian bedoelde (hij kon het in het geheim wel verstaan XD).
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 11:07:46 GMT 2
"hahahaaa grapjas" zei Florian en slikte het brood door. "Meneer is de leukste thuis vandaag?"
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 11:14:06 GMT 2
"Nee. Niet alleen vandaag." grijnsde Aaron. Hij keek uitdagend naar Florian.
Mara kon het niet laten om telkens in haar ooghoeken naar Thomas te kijken. Na het beschuitje nam ze een kommetje met musli en yoghurt (heb ff bepaald dat die op tafel staan XD).
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 11:36:11 GMT 2
"Nou, meestal ben ik het" zei Florian en keek even naar Meija "Ik heb weer ruzie met haar" verduidelijkte hij naar Aaron. "Zoals gewoonlijk, You know me"
"Wat hebben we zo?" vroeg Thomas, om maar iets te zeggen te hebben.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 11:44:06 GMT 2
(aaron.. niet robert ) Aaron liet een overdreven, theatrale zucht. " Waarom hebben jullie nu weer ruzie?" vroeg Aaron aan Florian. Die twee leken wel constant ruzie te hebben. Mara keek naar het plafond. " We hebben zometeen regen." zei ze, doelend op de grijze wolken aan de lucht. Ze had geen flauw idee wat Thomas voor vak had. Hij zat tenslotte in een ander leerjaar.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 12:35:17 GMT 2
"Ze kan er niet tegen dat ik ruzie's uitlok bij de zwadderaars. Maar dat is gewoon leuk" zei Florian nonchalant en grijnsde even.
Thomas grijnsde en wierp een blik op het plafond. "Jammer" zei hij dan "Ik heb verzorging van fabeldieren, en dat is meestal buiten"
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 12:44:00 GMT 2
"Dumpen die handel! Ruzie uitlokken bij de zwadjes is gewoon het leukste wat er is!" grinnikte Aaron.
"Dat is inderdaad mestal buiten." zei Mara lachend. Ze bedacht zich wat zij zo had. "Kruidenkunde." mompelde ze zachtjes tegen zichzelf.
|
|