|
Post by melien on Jun 16, 2007 13:41:57 GMT 2
"Best wel eigenlijk. Waarom heb je niet lekker geslapen dan?" zei Aaron tussen twee happen door tegen Florian. Hij zelf had geen last gehad van het onweer vannacht.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 14:29:29 GMT 2
"Ik heb soms gewoon, een nacht dat het niet lukt" verklaarde Florian simpel en grijnsde even, waarna hij een slok nam van zijn sap.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 15:24:55 GMT 2
Aaron grijnsde terug. Hij snapte wel wat Florian bedoelde. Hij pakte nog een broodje en wat spek. Hij deed pate op het broodje, daarop deed hij de spek en daarop een paar blaadjes sla. Daarna klapte hij het broodje dicht en nam een hap. Nadat hij die had doorgeslikt nam hij een slok melk en zei: "Ga je vandaag nog iets bijzonders doen Floor?".
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 15:47:59 GMT 2
Florian staarde Aaron even aan en onderdrukte een gaap, en rekte zich even uit. "Iets bijzonders? naast de gewoonlijke lessen? nee. Jij wel dan?". Hij begon het broodje met boter te besmeren.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 15:56:37 GMT 2
"Ik ook niet." zei Aaron en nam nog een hapje van zijn broodje. Hij keek langs de andere afdelingstafels. "Schijnbaar slapen de zwadjes nog." zei hij grijnzend. Doelend op de bijna lege afdelingstafel van Zwadderich.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 17:00:05 GMT 2
"Dan hebben wij ook eens rust" mompelde Florian terwijl hij verstrooid suiker over zijn ei gooide in plaats van zout.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 17:04:08 GMT 2
"Hoe bedoel je Floor?" vroeg Aaron. Soms snapte hij echt niks van Florian. Laat staan van Flora.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 17:44:44 GMT 2
"Dat de zwadderaars er niet zijn, bedoel ik" zei Florian en grijnsde breed. "Dat is toch nou ja.. rustig?"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 18:05:20 GMT 2
"Ow zo. Ja het is inderdaad lekker rustig ja." zei Aaron met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 18:18:55 GMT 2
"Logica Aaron, logica" zei Florian met een uitgestreken gezicht en nam een hap van het met suiker bestrooide ei. Hij kokhalsde even en slikte met moeite de hap door "Waarom zei niemand dat ik dat had gedaan?" zei hij dan verontwaardigd.
|
|