|
Post by melien on Jun 16, 2007 18:32:02 GMT 2
Aaron schoot in de lach. "Logica Florian, logica." zei Aaron. Hij nam nog een hap van zijn broodje. Daarna namm hij nog een slok van zijn sap en keek daarna weer naar Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 19:28:25 GMT 2
"Ha..ha..haa..." zei Florian sarcastisch maar met een brede grijns. "Heel erg flauw, want ik weet zeker dat jij" hij prikte bijna in Aarons oog toen hij naar hem wees "Wel zat op te letten"
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 19:31:02 GMT 2
"En als dat zo is?" gaf Aaron als antwoord. Hij duwde de vinger die bijna zijn oog uitprikte weg. Hij nam nog een slok sap en keek Florian aan.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 21:32:24 GMT 2
"Dan zou het.. sociaal zijn om er wat van te zeggen" zei Florian uiteindelijk, maar hij had wel heel lang nagedacht over dit antwoord.
|
|
|
Post by melien on Jun 16, 2007 22:47:31 GMT 2
Aaron schoot in de lach. "Alsof jij het dan gezegd zou hebben." zei hij met een grijns tegen Florian.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 7:57:20 GMT 2
Meera had net haar eerste broodje opgegeten toen ze Mara aan zag komen. 'Heé' zei ze opgewekt, ze had geen last van moeheid of dergelijke meer. 'Het is nog rustig, volgens mij pit iedereen gewoon nog.' zei ze met een lichte grijns. Macy had haar hand opgestoken toen de anderen er bij waren komen zitten en zat stil etend mee te luisteren. 'Nuttige discussie weer.' zei ze lachend. Het viel haar nu ook inderdaad op dat de Zwadderich tafel aardig leeg was. Vic staarde een beetje voor zich uit terwijl hij zijn maag vulde met broodjes. Zijn gedachten dachten even aan niks, even genieten van het eten.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 8:59:23 GMT 2
"Heej Meera. Gelijk hebben ze. Zou ik doen als ik nog had kunnen slapen." antwoordde ze met op haar beurt een grijns op haar gezicht.
"Het is echt een heel zinnige discussie hoor. Als je nagaat dat Florian hier nog bijna slaapwandelt." zei Aaron vrolijk tegen Macy.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 9:11:21 GMT 2
'Ik ben niet zo'n uitslaper, kan meestal niet langer dan half 8 in me bed liggen, wordt ik helemaal gek.' legde ze kort uit. Haar hand ging naar beschuit en strooide er gekleurde dingen overheen. 'Ook een beschuitje?' vroeg Meera Mara.
'Stelletje slaapkoppen, allebei.' zei Macy lachend. Ze pakte een broodje die nog onbesmeerd was en gooide die richting het bord van Aaron.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 17, 2007 9:53:28 GMT 2
"Het is dus eigenlijk heel knap dat er nog zinnige antwoorden uitkomen" zei Florian uiteindelijjk, doelend op zichzelf.
Thomas slenterde de grote zaal in en ploftte zonder wat te zeggen naast Mara neer, staarde een paar seconden afwezig voor zich uit en greep dan een broodje.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2007 10:05:16 GMT 2
"Ja lekker." zei Mara tegen Meera (wat lijken die namen toch veel op elkaar XD). Toen Thomas de zaal binnen kwam keek ze op. Ze glimlacte. "Goedemorgen." zei ze vrolijk tegen hem.
Aaron keek naar Florian. "Hij heeft in ieder geval nog genoeg zelfkennis." zei hij grijnzend tegen Macy. Toen ze het bolletje op Aaron's bord gooide schrok hij wel even. Dat had hij niet verwacht.
|
|