|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:34:03 GMT 2
Ze keke naar Davis. En zuchtte toen. Ze pakte haar bezem in haar hand vast. "Wil je het echt?" Ze keek hem aan en drukte een kus op zijn wang. Ze sleepte haar koffer mee. Die aardig groot was. "Ik ben hier, als je me nodig hebt" Zei ze met een glimlach. Ze liep rustig door. "Weet je zeker dat het hier is?" Ze keek opzij, vragend naar hem.
Daarna liep ze maar door, ze was echt heel nieuwsgierig. Zeker omdat ze zijn ouders wou ontmoeten. En vergelijkingen wou bekijken. Dat is wat ze rgaag deed. Maar het was gewoon gezellig. Het zou hun relatie een stukje verbeteren vond ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 22:43:50 GMT 2
Davis bekeek het adres dat hij had opgeschreven en controleerde het nog een keer. 'Ja, dit is het.' TErwijl hij het zei volde hij vlinders. Het kwam hem bekend voor. Was het zo weinig veranderd, of had hij gewoon ee heel flexibel geheugen? Hij wist he niet. Hij volgde Tatyanna, stijf van de zenuwen. Ze wisten dat ze kwamen, maar toch...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 13, 2007 22:50:48 GMT 2
Toen ze voor de deur stond, klopte ze aan. Nu werd zij best verlegen, en kreeg zij ook best zenuwen. Straks mochten ze haar niet? Of mochten ze per direct weg. ze keek achterom. "Het komt goed, het komt goed" Ze sloeg haar arm om zijn middel. "ze kunnen nooit zo erg zijn" Ze drukte een kus op zijn kin en grijnsde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:24:56 GMT 2
'Zij niet, maar misschien vinden ze dat wel van mij...' Hij staarde naar het huis en ademde opnieuw diep in en uit. 'Nou, daar gaan we,'zei hij en hij pakte Tatyanna's hand vast.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 16, 2007 21:23:46 GMT 2
Ze gaf hem een por. "Ik hoor wat" Ze luisterde aandachtig, en toen ging de deur open. Ze knipperde even terwijl ze naar Davis keek. Wachtend ope en reactie. Ze hoopte dat hij wel zou kunnen praten, anders zou het ook zo raar zijn. "Hallo" Zei ze tegen de vrouw die open had gedaan. Ze glimalchte vreindelijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:16:26 GMT 2
De vrouw had lang bruin haar en donkere ogen. Achter haar stond een man en het ws wel dudielijk van wie jake en Davis hun uiterlijk hadden. Hij was blond emt blauwe ogen. Davis slikte en stak zijn hand op. 'haaj. Ik ben... Davis.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 17, 2007 18:15:03 GMT 2
Ze deed een kleine stap naar voren en ook zij stak haar hand uit. Ze schudde de handen van de vrouw en de man. Ze keek naar de man, die echt heel erg op Davis leek. De vrouw was zlef ook erg mooi, ze had erg mooi haar vond ze. Ze keek achterom naar Davis die zenuwachtig was. "Ik ben Tatyanna, u verwachtte ons neem ik aan?" Ze grinnikte terwijl ze de hand van Davis vastpakte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 18:55:54 GMT 2
DE vrouw knikte en keek Davis stralend aan. Davis voelde zich klein worden onder die blik, hoe lief die ook was. Hij slikte. 'Ehm.. zijn we... te vroeg?' Zijn vader schudde zijn hoofd en legde zijn hand op Davis' schouder.'Nooit. Eigenlijk al veel te laat.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 17, 2007 19:03:23 GMT 2
Tatyanna grinnikte terwijl ze Davis een zachte kus gaf en weer terug naar zijn ouders keek. "Hij is nogal zwenuwachtig ziet u. En u weet waarom. Mogen we binnenkomen?" Vroeg ze vriendelijk. "Hij heeft hier al zolang naar uitgekeken" Zei ze, voro Davis.
|
|