|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:33:39 GMT 2
Tristan zat boven op zijn kamer op zijn bed. Eigenlijk moest hij zijn kamer opruimen. Tenminste zijn moeder wou dat zodat het er wat fatsoenlijk uitzag voor Tyra. Al had Tristan daar totaal geen zin in. Al was hij dan net 17 geworden en mocht hij magie gebruiken.. Dat stelde zijn moeder niet zo op prijs, aangezien zij een dreuzel was en liever geen magie had. Tristan keek op de klok die in zijn kamer hing. Hoe laat kwam Tyra uberhäupt? Hij had eigenlijk geen idee bedacht hij zich net.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 18:38:29 GMT 2
Tyra trok haar kleding glad en haalde diep adem voor ze op de bel drukte. Ze was bleodnerveus, maar tgelijkerteit ook opgewonden. Het was zo vreemd om bij Tristan te zijn in de vakantie... Het leek nu nog.. echter.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 18:40:56 GMT 2
Tristan was half ingedommeld op zijn bed toen hij de bel hoorde en ongeveer naast zijn bed belande. "Ik ga wel!" Riep hij tegen zijn moeder die open wou doen en rende toen ongeveer de trap af naar beneden. Hij opende de deur en grijnsde breed. "Hallo schoonheid, kom binnen!" Zei hij grijnzend en opende de deur.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 18:57:36 GMT 2
Tyra grijnsde terug en liep langs hem heen naar binnen. 'Jullie hebben echt een lief huisje!' Huis! Een lief Huis! Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan. Ze moest zich neit zo verwend gedragen... 'Dus... waar is je meoder?'
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:07:57 GMT 2
Tristan grinnikte. "Nou ook hallo.. Mijn huis is lief en mijn moeder is binnen en ik wil een knuffel.." Zei hij en trok een schattig maar sip gezichtje en deed de deur dicht terwijl hij moeite had met zijn lach in houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:15:28 GMT 2
Tyra bloosde hevig en keek naar de grond. 'Sorry... ik bedoelde niet.. je huis is leif ja en mooi ook.' Ze sloeg haar armen stevig om hem heen en liet hem toen weer los. Ze kon ehm iet aankijken. 'Ehm.. ik ga je moeder maar begroeten denk ik.' Ze had een simpele spijkerbroek en shirt met vestje. Ze wilde deze dag alles behalve een prinses zijn. Ze was gewoo het vriendinnetje van Tristan, meer niet.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:27:40 GMT 2
Tristan grinnikte en hield haar wel vast. Met zijn hand duwde hij haar gezicht via haar kin omhoog zodat hij haar aankeek. {als je het vat XD} "Rustig maar schat, ze bijt niet hoor." Zei hij en glimlachte gerustellend. Zijn moeder was ondertussen rustig in de keuken bezig met allerlij lekkere dingen maken, ze hield van bezoek.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:52:44 GMT 2
Tyra was allang blij dat hij haar niet begreep. Misschien vond ze het van zichzelf wel stukken erger dan het was. Dat gebeurde haar nogweleens. Ze knikte glimlachend en nam zin hand, voor ze de keuken in liep.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 19:56:12 GMT 2
Tristan grijnsde en liep achter haar aan. Zijn moeder keek om en glimlachte. "Jij moet wel Tyra zijn, kan niet anders. Wat leuk om eens kennis met je te maken!" Zei zijn moeder glimlachen. "Ik ben Larissa." stelde ze zich voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 23:48:39 GMT 2
Tyra glimalchte naar haar. 'Het is ook leuk om u te ontmeoten. Dank u dat ik mocht komen. Ik heb veel over u gehoord.'
|
|