|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 20:36:06 GMT 2
Roc keek nog evn snel naar buiten, het was mooi weer dus geen jas. Daarna liep hij naar beneden. "Ma, Pa. Wij zijn weg. Tot vanavond." Riep hij en opende de deur voor Elvira.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 20:40:59 GMT 2
"Doei." zei ze nog voordat ze Roc's hand vastpakte en mee naar buiten trok. Ze trok de deur achter hen dicht. "Welke kant op?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 20:43:14 GMT 2
"Naar links." Roc weer naar een bushalte een eindje verderop. "Binnen tien minuten zijn we bij het zwembad, als de bus er is dan en dan dus tien minuten."
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 20:53:27 GMT 2
"Oke." zei Elvira vrolijk en trok hem mee naar de kant die hij aan wees. Ze liet zijn hand even los en draaide lachend een rondje.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 21:00:19 GMT 2
Roc lachte. "Wat ben je vrolijk zeg. Hoe komt dat zo?" Hij haalde tijdens het lopen zijn portemonee uit de tas en stopte hem in zijn zak.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 21:08:03 GMT 2
"Uhm... doordat..." begon ze bedenkelijk. Maar ze wist het antwoord ook niet echt. "Geen idee..." zei ze. Ze bleef staan en keek bedenkelijk. Omdat Lucas niet in de buurt is... schoot het door haar hoofd.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 21:39:58 GMT 2
(ben er heel ff ) "Nou ja, zolang je maar vrolijk bent." Roc pakte haar hand vast. "Ik vind het niet leuk als we allebei... verdrietig zijn." Toen ze bij de halte kwamen was de buis er nog niet.
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 21:46:22 GMT 2
"Wat was er eigenlijk met jou aan de hand vanochtend?" vroeg ze ineens. Het was er uit voordat ze er erg in had. Eigenlijk had ze het niet willen vragen, aangezien ze de sfeer niet weer wilde veranderen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 30, 2007 22:07:55 GMT 2
Roc keek Elvira aan, maar eigenlijk zag hij haar niet. Hij herleefde even die paar seconde die vorige avond. "Lucas... vertelde me iets. Iets wat ik liever niet wilde of gehoord had."
|
|
|
Post by melien on Aug 30, 2007 22:16:14 GMT 2
Elvira ging er niet verder op in. Ze wilde het wel weten, maar wilde de stemming niet verpesten. Ze pakte zijn hand en gaf er een kneepje in. Zonder iets te zeggen.
|
|