|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:30:12 GMT 2
Roc ijsbeerde door de kamer en keek telkens op de klok. "Misschien is er iets gebeurd, misschien moet ik maar gaan kijken waar ze blijft." Zei hij paniekerig. "Rustig schat." Zei zijn moeder, Anna. "Ze komt wel." Haar ogen glinsterde omdat ze haar zoon zo zag. "Waar zijn Lucas, Densel en Kiera eigenlijk?" "Wat maakt mij hen nou uit! Ik heb liever dat ze onvindbaar blijven." Gromde Roc. Een jongen stond tegen de deurpost. "Dat ik hoor." Gromde hij op dezelfde manier als Roc. Hij was eigenlijk Roc, alleen dan een aantal jaar ouder.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 21:35:23 GMT 2
Elvira stapte uit de taxi. Ze bleef even op de stoep staan en keek naar het huis. Ze glimlachde en liep naar de deur toe. Ze haalde diep adem en belde aan.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:38:50 GMT 2
Roc keek zijn broer woedend aan. "Lucas, jij..." TOen hoorde hij de bel. "Aan de kant!" Lucas grijnste gemeen. "Densel, nu!" Riep hij. Een andere jong sprong vanuit de keueken te voorschijn en greep ROc vast. "Sorry broertje." Siste deze in zijn oor. Onder het gevloek van Roc liep Lucas rustig naar de deur en opende deze. "Hallo." Zei hij grijnzend toen hij de deur opende.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 21:47:36 GMT 2
Elvira was de voortuin aan het bekijken toen ze de deur hoorde opengaan. Ze draaide zich naar de deur in de veronderstelling dat het Roc was. Wie ze zag was iemand die leek op Roc, maar niet Roc zelf. Haar blijdschap minderde ietsje. "Hoi. Ik ben Elvira." zei ze tegen de jongeman die voor haar stond.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:51:50 GMT 2
"Weet ik." Lucas grijnste. "Roc is er niet." "Lucas eikel dat je bent!" Tierde Roc woedend vanuit de woonkamer. Ondertussen probeerde zijn vader hem te bevrijden uit Densels greep, terwijl zijn moeder naar de deur liep. "Roc, beheer je!" Riep ze nog naar haar jongste zoon halverwege en keek toen boos naar Lucas. "Lucas, schaam je." Zei ze boos en duwde hem weg. "Kom binnen. Het spijt me, het is een chaos hierbinnen." Zei ze vervolgens vriendelijk tegen Elvira. "Wat?" Zei Lucas lachent. "Ah, kom op ma. Het was een grapje."
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 22:00:33 GMT 2
Elvira onderdrukte een lach. Blijkbaar was dat een van Roc's broers. Ze liep door de deur naar binnen. "Chaos? Dat ben ik wel gewend." zei ze met een glimlach. Zonder chaos kun je geen vrienden zijn met Mariël.... Ze keek rond en glimlachtte even naar Lucas. Ze had geen flauw idee wat ze moest doen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 22:04:37 GMT 2
Anna aarzelde even, maar toen ze een plof hoorde glimlachte ze. "Kom maar mee." Lucas lachte en liep voor de twee dames uit en liep de woonkamer in. "Stapelen?" Vroeg hij en keek naar zijn twee broertjes. "Als je het maar laat!" Waarschuwde hun vader dreigend. Anna kuchtte toen ze de kamer binnen stapte. "Roc, sta op jongen." "Mam." Kreunde hij geergerd aangezien zijn broer Densel op hem zat.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 22:08:26 GMT 2
Elvira liep mee naar de woonkamer. Toen ze Roc zag beet ze op haar lip om niet in lachen uit te barsten. Het zag er best wel grappig uit. "De laatste keer dat ik het heb gecheckt was ik toch echt wel de enige die zomaar op hem mocht zitten." merkte ze rustig op. Ze glimlachtte naar iedereen. MAar naar Roc glimlachtte ze op een andere manier.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 22:12:39 GMT 2
Densel lachte en ging van Roc af. "Hey, meis, zoveel info hoef ik niet te weten... dus hoe ver zijn jullie al?" Roc sprong overeind en liep snel naar Elvira. "Je kan nog vluchten als je wilt." Fluisterde hij tegen haar met een vuurrood gezicht. Lucas ging naast Densel staan. "Ah, wat lief!" Riepen ze tegelijkertijd.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 22:20:01 GMT 2
Elvira ging niet op de vraag in. "Je broers?" fluisterde ze in zijn oor. Ze wist het eigenlijk al zeker, maar ze vroeg het gewoon voor de zekerheid. Ze pakte zijn hand en gaf er een zacht kneepje in. Ze glimlachtte naar hem en gaf hem een kus. Zijn broers konden haar niet schelen.
|
|