|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 19:06:17 GMT 2
Roc zuchtte. "S... Goed." Hij glimlachte en gaf haar weer een kus. "Ik ben blij dat je gekomen bent. Ik had de vakantie anders niet overleeft."
(Gewoon een normale grootte)
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 19:13:21 GMT 2
(ok)
"En ik wel? Het is echt doodsaai bij mij thuis." zei ze lachend. Ze keek hem weer aan. "Zeker zonder jou." fluisterde ze en drukte haar lippen weer op de zijne.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 19:34:57 GMT 2
Roc sloeg zijn armen stevig om haar heen, met een hand ging hij door haar haar en de andere legte hij op haar kont. Hij opende zijn mond een beetje.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 19:38:55 GMT 2
Met haar ene hand aaide ze zijn wang terwijl ze met haar andere hem vasthield. Ze moest glimlachen maar onderdrukte de glimlach. Ook zij opende haar mond een stukje en haar tong ging op zoek naar de zijne.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 19:45:55 GMT 2
Rocs tong raakte die van Elvira heel even krampachtig aan. Maar toen herrinderde hij zich het gevoel, daarna werd hij weer wat rustiger en masseerde haar tong met de zijne.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 19:50:57 GMT 2
Ze zoende hem hartstochtelijk en drukte zich tegen hem aan. Ze wilde hem nooit meer voor zolang kwijt.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:00:04 GMT 2
De deur vloog open. "Hey Roc..." Lucas keek stomverbaast naar Elvira en Roc. Roc liet Elvira onmiddelijk los en staarde Lucas aan. In zijn hoofd overwoog hij twee dingen, of hij kon nu extreem verlegen gaan doen, of doen alsof er niets aan de hand was. "Nooit van kloppen gehoord?" Zei hij half boos.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:02:16 GMT 2
Elvira schrok en draaide zich om. Toen ze Lucas zag ging haar expressie van vriendelijk naar geïrriteerd. "Nog geen leven gevonden?" vroeg ze met een soort van glimlach op haar lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:08:09 GMT 2
Lucas grijnste. "Sorry, ik had niet gedacht dat jullie serieus jullie tongen al in elkaars bek stopte." Roc liep richting Lucas en pakte de deurrand vast. "Wegwezen eikel!" Schreeuwde hij en smeed de deur dicht. Hij hoorde Lucas op de gang lachen en zijn moeder beneden boos roepen dat ze niet met de deuren moesten gooien.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:13:56 GMT 2
Elvira pakte hem bij zijn arm. "Rustig maar. Laat hem lekker. Hij moet nog een leven voor hemzelf vinden." zei ze, de laatste zin iets harder zodat Lucas hem nog zou horen als hij voor de deur stond. Ze keek hem glimlachend aan.
|
|