|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:21:58 GMT 2
"Sorry katje, maar ik heb een leven alleen als mijn breortje er is moet ik hem even wat aandacht geven." Lucas sloeg twee keer op de deur en liep toen weg. Roc sloeg een keer hard op de deur. "Rot toch op man!" Brulde hij. Opnieuw hoorde hij zijn moeder iets roepen, maar verstond niet goed wat het was.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:26:28 GMT 2
"Roc, laat nu maar zitten." zei ze, ookal had ze op dat moment zelf zin om Lucas een klap te geven. Ze ging voor hem staan. "Hij is het niet waard." zei ze zachtjes met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:29:04 GMT 2
"Het maakt me niets uit dat hij het zag. Ik ben boos omdat hij het onderbrak." Er brak een grijns uit op zijn gezicht. "Hij is waarschijnlijk gewoon jaloers. Omdat mijn vriendin veel mooier is dan die van hem ooit waren."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:34:11 GMT 2
"Wat onderbroken is kan altijd nog afgemaakt worden." zei ze met een glimlach. Ze stond met haar rug bijna tegen de deur maar het maakte haar niet uit. Ze sloeg haar armen om zijn nek en zoende hem weer.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:37:03 GMT 2
Roc glimlachte en streelde haar wang. Met een hand ging hij langs de muur en schoof het schuifje dicht dat hij daar had gemaakt. Daar had hij net eigenlijk ook aan moeten denken. Nu legte hij zijn hand een beetje onder haar kont en opende zijn mond weer.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:42:47 GMT 2
Elvira moest glimlachen. Het duurde niet al te lang voordat ze zijn tong weer had gevonden. Ze liet haar ene hand naar zijn borst glijden waar ze hem liet rusten.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:45:09 GMT 2
Roc legte nu ook zijn andere hand onder haar kont. Hij gaf druk en tilde haar enkele centimeters op. Hij hijld ondertussen zijn hoofd een beetje schuin en kuste haar vurig.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 20:49:08 GMT 2
Ze zoende hem hartstochtelijk terug en was Lucas alweer vergeten. Ze snapte niet hoe ze ooit zonder hem had gekund.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 20:54:47 GMT 2
Roc had geen idee hoe lang ze daar al stonden. Al was het een week, het maakte hem niets uit. Hij had Elvira hier weer bij zich en dat was het enigste wat telde. Al werd hij gestoord door een geluid, een stem... een stem die hem mateloos irriteerde, maar niet kon negeren. "Roc, haal je tong uit je vriendin! We gaan eten!" Brulde Densel van beneden. Bliijkbaar had Lucas niet zijn mond gehouden. Met tegenzin verbrak hij de connectie van hun lippen en keek hij elvira aan. "Eten." FLuisterde hij.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:00:18 GMT 2
Elvira liet Roc met tegenzin los. "Nu al?" vroeg ze lachend. Ze ging met haar hand door haar haar. "Laten we dan maar gaan." voegde ze er nog lachend aan toe. Ze keek naar Roc. "Dan moet je me wel weer neerzetten." zei ze lachendl.
|
|