|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:02:07 GMT 2
Roc knikte en liet Elvira weer zakken. "Sorry." Hij glimlachte en gaf haar nog een kus. Daarna schoof hij het schuifje weer open en opende de deur. "We komen." Riep hij naar beneden en pakte Elviras hand.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:04:36 GMT 2
Ze glimlachtte naar hem en gaf een kneepje in zijn hand. Here goes nothing., dacht ze lachend. Ze opende de deur en liep richting trap.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:06:29 GMT 2
Roc liet Elvira voorgaan en liep achter haar aan de trap af. Beneden boog hij zich naar haar toe. "Negeer mijn broers." Fluisterde hij en liep toen de gang door.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:09:11 GMT 2
Ze glimlachde alleen maar als teken dat ze neit anders zou doen. Ze liep rustig achter Roc aan naar de woonkamer ( ??).
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:13:34 GMT 2
Roc ging Elvira voor naar binnen en keek naar de tafel. Hij zag zijn ouders aan de hoofden zitten en Niënna naast zijn moeder. Densel zat naast zijn zusje met Lucas tegenover hem. Naast hun vader waren nog twee plekken leeg. En daar, tegenover Niënna, zat het enigste persoon dat Elvira nog niet had ontmoet. "Hey Kiera." Zei hij een beetje onbeholpen. Hij was al even tijd, maar dit was pas de derde keer dat hij zijn zus zag. Lucas en Densel keken het stelletje grijnzend aan, maar waren blijkbaar het zwijgen opgelegt. Kiera keek op en zuchtte geergerd.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:22:09 GMT 2
Ze glimlachtte naar iedereen, een beetje verlegen. Ze liep naar de tafel toe en ging zitten. Ze zag Roc's broers grijnzen maar negeerde ze. Wat kon haar het überhaupt schelen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:25:23 GMT 2
Roc ging tegenover Elvira zitten en keek naar zijn vader. Deze bestudeerde Elvira even en keek de andere toen aan. "Eet smakelijk." Dat was het tegen en iedereen begon te eten. Roc keek de andere even aan en toen naar Elvira. Hij had dit kunne verwachten. Ze zaten niet naast elkaar en vlak bij zijn vader, zodat deze Elvira kon ondervragen als hij wilde.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:29:15 GMT 2
Elvira keek even rond de tafel en mompelde "Eetsmakelijk." Voordat ze begon te eten. Ze had geen flauw idee wat er zou gebeuren, maar ze was van plan om niets verkeerds te doen. (dan gaat het natuurlijk verkeerd XD)
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:34:08 GMT 2
Roc baalde dat hij in dezelfde rij als Lucas zat, nu zag hij niet of hij ietrs gebaarde naar Elvira ofzo. Hij zuchtte en nam een hap voedsel. Densel smakte luid tijdens het eten. "Gadver, doe normaal." Zei Kiera en trok een vies gezicht. "Sorry, ik deed Roc na." Hij keek zijn broertje een beetje vals aan. "Dus, Elvira. Hoe zit het met jou familie? Heb je broers of zussen?" Vroeg Ferlin, Roc's vader, geintereseerd.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:36:22 GMT 2
Elvira bloosde. "Ik... ik heb een halfbroer." zei ze uiteindelijk. Ineens had ze zenuwkriebels in haar maag. Ze keek even naar Roc.
|
|