|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:40:53 GMT 2
Roc ving haar blik en glimlachte geruststellend. "Pa, vraag anders gewoon naar haar stamboom zeg." Lachte Lucas en keek naar Elvira. "Of is je familie een schande ofzo?" Roc rilde even door zijn poging niet op te springen. "Lucas, hou op." Zei hij dreigent. Felrin kuchtte. "Kom nou zeg, het maakt mij niets uit of haar familie rijk is of niet of wat dan ook." Hij keek Roc aan en toen naar Elvira. "Naar wat jullie twee aan het schreeuwen zijn kan ik ze toch niet uitelkaar houden."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:45:50 GMT 2
Elvira beet op de binnenkant van haar wang. Er waren grenzen. Ze wierp een vernietegende blik op Lucas. Hoe durf je.. "Ik denk het niet nee." zei ze zachtjes tegen Ferlin. Ze glimlachtte naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 21:52:59 GMT 2
Roc sloot zijn ogen en probeerde zijn woede te beheersen. Hij opende zijn ogen weer toen hij een hand op zijn arm voelde. Zijn vader had zijn hand op zijn schouder gelegt. "Negeer je breors." Fluisterde hij zacht, zodat alleen Roc het hoorde. "En pas op haar." Hij pakte zijn glas en stond op. "Een proost!" Riep hij opgetogen. "Op Roc en Elvira!"
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 21:58:44 GMT 2
Elvira bloosde.Het middelpunt... oké, Mariël kan hier veel beter mee omgaan., dacht ze terwijl ze met moeite lachtte. De woede die in haar opgestegen was verstopte ze ergens in een donker hoekje.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:04:07 GMT 2
Roc sloot zijn ogen en glimlachte. Hij voelde zich als de woestijngrond die net een regenbui overzich heen kreeg. Hij opende zijn ogen en keek Elvira aan. Hij grinnikte zacht door haar gebloos, maar hief verder alleen zijn glas. Lucas en Densel beide zuchtend hun glas. Niënna hief haar glas en liet vervolgens de helft van haar drinken eruit vallen. Anne hief breed glimlachend haar glas en had tranen in haar ogen. Kiera hief haar glas niet meer dan een paar centimeter boven de tafel.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:07:35 GMT 2
Ook Elvira hief haar glas een stuk. Ze keek naar Roc en moest wel lachen. Ze negeerde Lucas en Densel gewoon. Ze zou ze nog wel krijgen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:11:17 GMT 2
"Proost." Zei Felrin en nam een slok. De andere volgte zijn voorbeeld, zo ook Roc. Kiera keek op naar Elvira en toen naar Roc. "Hey, waar slaapt je vriendin eigenlijk?" Vroeg ze ineens. Roc versteef een beetje, daar had hij nog niet echt aan gedacht. "Ow, mooie Kier!" Schaterde Densel en Lucas.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:15:36 GMT 2
Elvira nam net een slok. Ze deed haar best om eerst de slok door te slikken. Want ze voelde dat ze moest lachen. "Uhm.." ze keek vragend van Roc naar zijn vader. Tja, dat is misschien wel handig om te weten...
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:19:39 GMT 2
Felrin keek de andere aan, maar toen merkte hij dat eigenlijk iedereen naar hem keek. "Nou... We hebben nog wel een matras liggen." Roc knikte en zuchtte opgelucht, bang dat ze straks ergens anders zou slapen. "Je mag wel in mijn bed, dan slaap ik wel op dat matras." Hij glimlachte naar Elvira.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:25:26 GMT 2
"Hoeft niet hoor." zei ze met een glimlach tegen Roc.Ze zette haar glas weer neer. Ze nam nog een hap eten. Wat kon het haar eigenlijk ook echt schelen wat ze van haar dachten? Niks.
|
|