|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:30:14 GMT 2
Roc schudde zijn hoofd. "Jawel, hoeft wel. El, jij slaapt in het bed. Laat mij nou een hoffelijk zijn." Hij knipoogte vrolijk.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:31:36 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Ach ja. Wat jij wil." zei ze lachend. Wat zou er nu nog komen? vroeg ze zich in stilte af.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:36:59 GMT 2
Roc glimlachte en ging verder met eten. Het viel hem op dat hij nog geen rot opmerkingen had gedan, maar was er dankbaar voor.
Toen iedereen klaar was met eten pakte Anne haar toverstok en stond op. "Roc, gaan jij en Elvira maar iets leuks doen of pak het matras ofzo. Densel, Lucas, laat ze met rust. Kiera... zie maar wat je doet. Niënna, ga maar iets leuks doen. Ik roep jullie allemaal wel voor het toetje, dat staat nu nog in de oven." Met een zwiep van haar stok vloog al het bestek, de borden en de pannen naar de keuken.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:41:00 GMT 2
Elvira wilde eigenlijk helpen maar het hoefde niet. Ze haalde lichtjes haar schouders op en stond op. Ze keek vragend naar Roc. "Wat gaan we doen?" vroeg ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:43:18 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Zullen we maar even dat matras pakken?" Hij vond het een mooie smoes om alleen met haar te zijn. "Dan kan ik gelijk laten zien welke kamer je vooral niet moet betreden." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:48:50 GMT 2
"Is goed." zei ze lachend. Ze vond alles best, zolang ze maar bij Lucas weg was. Van een van haar handen had ze een vuist gemaakt. Haar nagels drukten in haar handpalm, zo concentreerde ze zich tenminste niet op de boosheid voor Lucas.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:50:41 GMT 2
Densel en Lucas spintte voor Roc en Elvira weg naar boven en gingen naar hun kamers. Roc knikte en stak zijn hand uit zodat ze die kon pakken. "Kom op dan."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 22:53:44 GMT 2
Elvira pakte Roc's hand en liep richting gang. Ze trok hem mee de trap op. "Ik denk dat het matras ergens boven ligt?" vroeg ze.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 22:56:16 GMT 2
Roc knikte. "Ja, op zolder. Naar links bovenaan de trap."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 23:02:45 GMT 2
"Kom op dan." zei ze met een grijns. Ze trok hem mee. Op de gang waren ze niet echt alleen. Ze wilde gewoon alleen met hem zijn. Ze had hem te lang niet meer gezien. Het leek wel eeuwen geleden. Ze gaf een kneepje in zijn hand en lachte naar hem. Lucas krijg ik nog wel.
|
|