|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 16:24:27 GMT 2
Roc glimlachte en volgte haar. "Kijk, die trap op." Gebaarde hij naar een trap die achter een half geopende deur stond. "Daar moet het matras liggen en nog meer oude troep."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 16:37:42 GMT 2
"Hmmm.. en welke kamer moet ik juist niet in?" vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze naar de aangewezen trap liep.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 17:23:04 GMT 2
Roc keek naar de 3 deuren in de gang. "Deze drie eigenlijk allemaal. De eerste is van Densel, de tweede van Lucas en de achterste van Kiera." Ze liepen net langs de middelste deur. "Aan de andere kant, als je naar links gaat als je boven komt, kom je bij de kamer van mijn ouders, dan Niënna en dan de mijne. Die van Niënna kun je gewoon betreden, al loop je het risico dat je gedwongen word met haar te spelen." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 17:33:18 GMT 2
"Ach, spelen met kleine meiden is leuk. Een van mijn buurmeisjes is ook van haar leeftijd." zei ze lachend. Hmmm.. Lucas... watch out.. dacht ze met een gemene grijns. Ze deed de deur naar de trap wat verder open en liep de trap op.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 17:44:10 GMT 2
Roc knikte. "Ja, , soms." Hij glimalchte en liep de trap op. Hij knipte het lichtknopje aan en keek rond. "Ah, daar is het matras." Zei hij en liep langs een oude stoel.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 17:52:50 GMT 2
Elvira liep achter hem aan. "Nu nog naar beneden krijgen." zei ze lachend. "Hoe doen we dat?" voegde ze er nog aan toe. Ze keek even lachend naar hem.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 19:58:53 GMT 2
Roc lachte. "Heel makkelijk." Hij pakte zijn stok. "Ja, ik ben al 18 he." Zei hij met een knipoog en richtte op het matras. "Wingardiun Laviosa. (ofzo)" Het matras vloog geruisloos de lucht in. "Zo doen we dan."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 20:03:29 GMT 2
"Hmmm.. dat is wel handig ja." zei ze lachend. (wingardium leviosa) "Nog een half jaartje. En dan ben ik 17. MAg ik lekker ook toveren buiten school." zei ze lachend. Het kon haar niet echt schelen. Ze keek lachend naar Roc.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 21:06:38 GMT 2
"Kom, dan brengen we dit vliegent tapijt naar mijn kamer. Dan kunnen we gelijk even de bedden klaar maken." Roc glunderde even. "Hoeven we dat later niet meer te doen."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 21:08:37 GMT 2
"Een goed plan, waar ik het mee eens ben." zei Elvira lachend. Ze ging aan de kant zodat Roc er langs kon. Ze zou wel achter hem aanlopen.
|
|