|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 21:22:47 GMT 2
Roc liep, met het matras voor zich uit zwegend, de trap af naar beneden. "Opgepast! Vliegend matras." Riep hij grijnzend en liep zijn kamer vervolgens in.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 21:29:17 GMT 2
Elvira was achter hem aangelopen. Ze had het licht uit gedaan en de deur dichtgedaan. Toen ze weer in zijn kamer waren deed ze de deur achter hen dicht. "Oké, matras beneden. Nu de rest nog." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 21:48:10 GMT 2
Roc lie het matras zakken en liep naar zijn kast. "Mijn moeder is het meest nette persoon dat er is. Ze zorgt ervoor dat er altijd iets schoons in de kast ligt." Hij gooide een bedhoes, dekbedhoed ( ) en een kussensloop naar Elvira. Vervolgens haalde hij een kussen en een dekbed onder zijn bed vandaan. "En ik was ook een beetje voorbereid." Zei hij lachent en begon zijn beddengoed op het matras te gooien.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 21:51:44 GMT 2
Elvira ving het bedlaken en het dekbedovertrek ( ) op. "Ok. Nu ben ik ineens standaar geworden." zei ze lachend. Ze legde het dekbedovertrek opzij en deed het bedlaken over het matras.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:07:21 GMT 2
"El wacht. Doe die schone maar over het bed, anders moet je op mijn vieze slapen." Roc grinnikte en trok het bedlaken van het bed af.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:08:58 GMT 2
Elvira moest lachen. "Okeej. Is ook goed." zei ze lachend en liep langs het matras naar zijn bed toe. Daar haalde hij de deken en het kussen af om daarna het bedlaken te verplaatsen naar het matras. (zo goed )
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:12:23 GMT 2
(jup ) Roc grinnikte en begon het matras op te maken. "Wat zullen we vanavond eigenlijk gaan doen?" Vroeg hij en keek even naar Elvira.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:19:57 GMT 2
"Uhm... Ik weet het niet. Noem is wat." zei ze met een glimlach. Het boeide haar niet zoveel. Ze pakte het kussen wat hij had gepakt. Ze deed er de kussensloop omheen en legde het kussen op bed.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:24:09 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Weet ik veel." Hij lachte. "Helemaal niets doen, al moet Glove nog even uitgelaten vanavond. Niemand behalve Niënna wilt het doen, maar die mag het niet alleen en al helemaal niet s'avonds."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:26:28 GMT 2
Elvira lachtte. "Dan gaan wij het toch doen." zei ze lachend. "En Niënna zouden we mee kunnen nemen, als ze wil." voegde ze er nog aan toe. Nadat de deken ook op het bed lag plofte ze neer op het bed.
|
|