|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:37:42 GMT 2
Roc keek haar aan. "Kan..." Hij grijnste. "Of we gaan met z'n tweetjes. Stel je voor, geen vervelende broers in de buurt die ons storen of rot opmerkingen maken."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:43:09 GMT 2
"Klinkt heerlijk." zei Elvira na een paar seconden stilte. "Ze zijn inderdaad zo irritant als je zei." zei ze er nog achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:46:26 GMT 2
Roc knikte. "Ze waren zo rustig toen ik thuiskwam dat ik bijna dacht dat ze niets zouden doen... verkeerd gedacht dus." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. "Maar ik heb besloten het alles niet te laten verpesten."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:49:32 GMT 2
"Hoe bedoel je rustig? Zo klonk het niet echt toen de deur open ging." zei ze lachend. Ze dacht weer even aan terug. Lucas begon meteen met een raar grapje.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 22:53:08 GMT 2
Roc kreunde. "Ja, sorry daarvoor. Maar dat ik het niet laat verpesten betekend niet dat ik niet boos mag zijn. Het betekend dat ik je gewoon bij me hoe en niet ophou met... nou ja normale dingen... normaal voor ons."
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 22:57:06 GMT 2
"Ach joh. Laat ze lekker. Ze kunnen toch niks verpesten." zei ze glimlachend. Ze wilde nog iets zeggen toen ze iemand hoorde roepen. "Volgens mij is het toetje klaar. Of dat was niet je moeder die riep." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 23:01:23 GMT 2
Roc keek verbaast op en hoorde wat kabaal op de gang. "Ja, ik denk het wel." Hij stak zijn hand naar haar uit. "Kom, mijn engel." Zei hij en knipoogte.
|
|
|
Post by melien on Aug 22, 2007 23:07:59 GMT 2
Ze liep naar hem toe en pakte zijn hand. Daarna liep ze met hem richting de deur en opende hem. "Laten we dan maar naar beneden gaan." zei ze, en stapte de gang op.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 13:45:53 GMT 2
"Ja, ik ben benieuwd wat mam eigenlijk gemaakt heeft." Roc keek even bedenkelijk en liep toen naar beneden, met zijn arm in een vreemde houding omdat hij Elviras hand nogsteeds vast had.
|
|
|
Post by melien on Aug 23, 2007 17:30:25 GMT 2
"We zullen het zo zien." zei Elvira en liep verder achter hem aan. Ze liet zijn hand los, zodat het er niet zo raar uit zag. Ze liep rustig achter Roc aan, de trap af en de woonkamer in.
|
|