|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 22:23:32 GMT 2
Roc knikte. Hij negeerde de schaterlach van zijn broers en de ah van zijn moeder toen hij Elviras lippen voelde. Dat had hij gemist, hij ha haar gemist. Maar toen hij achter Elvira iemand heel hard en veel adem naar binnen hoorde zuigen keek hij op. Toen hij het kleine meisje zag glimlachte ze. "Roc, Roc, Roc!" Riep Niënna opgewonden. "Is dat haar?"
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 22:27:52 GMT 2
Elvira keek om en zag een meisje staan. Ze glimlachtte naar haar. "Ik ben Elvira. Ookal zal dat wel heel overbodig zijn om te zeggen." zei ze lachend. Volgens mij kent zijn hele familie me al. dacht ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 22:53:05 GMT 2
Niënna keek met grote bewonderde ogen naar Elvira. "Ga jij later met Roc trouwen?" Lucas en Densel vielen bijna om van het lachen en Roc zuchtte. "Het spijt me." Fluisterde hij en boog zijn hoofd. Het was een stom idee geweest haar te vragen te komen. Hij had kunnen weten dat iedereen zo zou doen.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 22:57:21 GMT 2
"Dat zullen we nog wel zien." zei ze lachend tegen Roc's zusje. Toen ze de broers van Roc hoorde lachen draaide ze zich om. Ze keek ze met een warme glimlach aan, die ook in haar ogen stond. "Wat is er zo grappig?" vroeg ze rustig aan de twee.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 23:04:08 GMT 2
Lucas veegte een traan. "Niets hoor." Zei hij tussen het lachen door. Densel viel nu werkelijk op de grond. Roc zuchtte. "Ik vond het fijner toen ze me negeerde." "Roc, doe eens beleefd en stel haar aan iedereen voor." De brommende stem van zijn vader klonk boos, zoasl altijd, maar hij had een grote glimlach op zijn gezicht. Roc zuchtte nog luider. "Best. Lief,-" Hij besloot alle voorzichtigheid te laten varen aangezien zijn broers onmogelijk nog harder konden lachen. "-Dat is Lucas, hij is mijn oudste broer. En dat daar op de grond is Densel. Mijn zusje Niënna, het levende bloemetje. Mijn vader, Ferlin en mijn moeder Anna. En hier ergens hoord mijn zus Kiera nog te zijn, maar ik weet niet waar. En geen zorgen ik verwacht niet dat je het onthoud." Hij keek Elvira weer aan het glimlachte. "Dat zijn gewoon eikels 1 en 2 en dan nog gewoon pa en ma."
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 23:14:52 GMT 2
Elvira moest lachen om Roc's opmerking. Ze glimlachtte naar iedereen. "Voor zover ik weet hebben eikels 1 en 2 ook een naam. En ik zou eerder grapjassen van eikels maken." zei ze met een glimlach tegen Roc. "En dan bedoel ik niet grappige grapjassen." voegde ze er nog aan toe.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 23:21:09 GMT 2
Densel en Lucas waren opgehouden met lachen en keken Roc uitdagend aan. "Laat je het nou je vriendin opknappen, uk?" Vroeg Lucas. "Nee hoor, ze heeft gewoon een eigen mening. Iets wat jou vriendinnen nooit bezitten." Roc baalde zijn vuisten en keek even uitdagend terug. "Jij kleine...!" Lucas deed een grote stap naar voren, maar stopte toen hij zijn moeder hoorde. "Ophouden, alledrie! Zodra Elvira weg is mogen jullie weer ruzie maken, maar nu laten jullie elkaar met rust!" Ze keek haar zoons dreigent aan, op een manier die alleen een moeder zou kunnen. Densel haalde zijn schouders op en Lucas boog zijn hoofd. "Goed, ma." Mompelde hij en keek nog even naar Elvira en Roc. Roc zuchtte. "Best." Gromde hij, Lucas en Densel aankijkend. Niënna was achter Elvira weggedoken en keek nu voorzichtig langs haar heen.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 23:27:38 GMT 2
Elvira wilde Roc al tegenhouden, maar het hoefde niet. Ze draaide zich half om naar Niënna en glimlachtte naar haar. Blijkbaar was dat normaal. Ze deed haar mond open om iets te zeggen tegen Lucas en Densel. MAar deed dat maar niet. Tenminste niet zolang Anna en Ferlin erbij waren. Leek haar niet echt handig. "Oké. En nu op nieuw beginnen. Maar dan wel gezellig." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 23:33:08 GMT 2
Densel zuchtte en liep langs het stelletje naar de gang en toen naar boven. "Sorry, schoonheid, maar volgens mij is de uk nu niet echt in een stemming op opnieuw te beginnen." Lucas gebaarde naar Roc. Roc zuchtte. "El, zullen we... naar mijn kamer gaan ofzo? Of iets doen, of wat je maar wilt." Het liefste had hij haar meegesleurd naar zijn kamer. Hij kon zijn broers nu niet ujitstaan en wilde even alleen met haar zijn.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 23:36:43 GMT 2
"Is goed." zei ze met een glimlach tegen Roc. ze negeerde zijn broers. Het kon haar eigenlijk ook niet echt schelen. "En nee, je gaat me niet vragen wat ik wil doen, want het maakt me niet uit." zei ze met een glimlach.
|
|