|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 23:42:09 GMT 2
Roc knikte. "Dan laat ik je mijn kamer zien." Vervolgens richtte hij zich op zijn zusje. "Nina, blijf jij hier?" Niënna knikte hevig. "Trlijk! Roc, ik vind haar leuk." Ze glimlachte verlegen." Roc grinnikte en aaide haar over haar hoofd. "Ik ook." Hij keek Elvira aan en trok haar toen mee naar de gang, de trap op en naar zijn kamer.
|
|
|
Post by melien on Aug 20, 2007 23:46:38 GMT 2
Elvira glimlachtte vriendelijk naar Niënna. Ze wilde nog iets tegen haar zeggen maar werd meegetrokken door Roc. Ze glimlachte naar hem. Toen ze op zijn kamer waren sloot ze de deur achter hen. "Gezellige familie heb je." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 23:50:16 GMT 2
Roc zuchtte en sloot zijn ogen. "Het spijt me. Ik had kunnen weten dat ze zoiets zouden doen. Dat doen ze altijd." Hij opende zijn ogen en keek haar aan. "Het spijt me echt. Ik had je op z'n minst moeten waarschuwen voor ze." Hij zuchtte opnieuw.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 0:04:13 GMT 2
"Dat heb je gedaan. Min of meer." zei ze rustig. "En zo erg zijn ze nog niet. Ze hebben een grote mond maar meer ook niet. Volgens mij dan." voegde ze er nog aan toe. Ze liet haar rugzak op de grond zakken. "Ik heb je gemist." zei ze met een glimlach. Ze soeg haar armen om hem heen en ging tegen hem aanstaan. Ze glimlachtte naar hem en gaf hem een kus.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 17:11:32 GMT 2
Roc glimlachte en sloeg zijn armen om haar middel. Hij kuste haar terug en keek haar vervolgens aan. "Nu doen ze nog even niets anders nee. Maar ik vrees dat daar snel verandering in komt." Hij zuchtte en keek even naar de deur. "Ik heb je ook gemist, heel erg."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 17:16:40 GMT 2
"Hoe snel?" vroeg ze. Het boeide haar niet echt, maar blijkbaar Roc wel. Ze moest ineens aan Niënna en haar eerste vraag denken. "Trouwens, wat heb je allemaal verteld?" vroeg ze. "Aan Niënna bedoel ik." voegde ze er nog lachend aan toe.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 17:28:20 GMT 2
Roc haalde zijn schouders op. "Ik heb geen idee. Maar het maakt me niets uit, ze zullen je met geen vinger aanraken." Hij lachte en gaf haar een kus op haar wang. "Niet zo veel. Maar ze heeft een iets te wilde fantasie. Nog geen twee jaar geleden was ze er zeker van dat ik later met een vriendinnetje van haar zou trouwen." Hij schudde lachent zijn hoofd.
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 17:50:55 GMT 2
Elvira schoot in de lach. "Een klein beetje te jong voor jou. Denk je ook niet?" zei ze lachend. Ze gaf hem een tedere kus. "Een paar dagen apart is al te veel. Ik weet niet of dat wel helemaal 100 % goed is." zei ze lachend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 21, 2007 17:56:26 GMT 2
"Ja, beetje wel. Maar ja, nu heb ik dan echt een vriendin en nu is ze wel heel erg doorgedraait. Sorry daarvoor trouwens. Maar toch..." Hij knipoogte grijnzend. "Ze heeft het al goed gekeurd."
|
|
|
Post by melien on Aug 21, 2007 18:50:11 GMT 2
"Hou nou eens op met je excuses aanbieden. Je kan er niks aan doen. En ik kan er heus wel tegen." zei ze met een glimlach. Ze keek zijn kamer rond. (hoe groot is die eigenlijk???) "Gezellig hier." zei ze lachend.
|
|