|
Post by Madjic on Sept 12, 2007 20:53:16 GMT 2
"Nouja, als jij het zegt kan ik er meeleven. Maar zeg dat niet waar mijn broers bij zijn, want dan blijven ze me voor eeuwig een schattig jochie noemen." Lachte hij.
|
|
|
Post by melien on Sept 12, 2007 21:37:47 GMT 2
Elvira kreeg een gemene twinkeling in haar ogen. "Nou...." zei ze bedenkelijk. "Nee, dat is te gemeen.." voegde ze er nog aantoe.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 12, 2007 21:54:47 GMT 2
"Inderdaad, dus laat het!" Hij klonk even serieus, maar glimlachte toen weer. "Lief doen." Zei hij enkel en richtte zich weer op de spullen.
|
|
|
Post by melien on Sept 12, 2007 22:03:17 GMT 2
"Ik doe altijd lief... toch?" zei ze met een vragende blik. Ze draaide zich weer om naar de verschillende spulletjes.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 12, 2007 22:44:22 GMT 2
Roc lachte. "Meestal wel ja. Heb je eigenlijk al gevonden wat je wilde kopen?"
(Allarm!! Inspiloosheid!!!)
|
|
|
Post by melien on Sept 13, 2007 13:52:34 GMT 2
Elvira keek naar het briefpapier in haar hand. "Ja, eigenlijk wel." zei ze met een grijns. Ze liep naar de kassa toe en rekende af. "Zo, nu kunnen we naar nummero 3 op het lijstje." zei ze met een warme glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 13, 2007 18:08:47 GMT 2
Roc keek even bedenkelijk. "EN wat was dat ook al weer? ..... Ow ja naar huis!" Hij lachtte. "Goed, kom mee."
|
|
|
Post by melien on Sept 13, 2007 20:39:00 GMT 2
Elvira betaalde en pakte zijn hand. "Oke. Wijs de weg maar." zei ze met een glimlach en liep weer richting de uitgang met het plastic tasje met briefpapier heen en weer zwaaiend in haar ene hand.
|
|
|
Post by Madjic on Sept 17, 2007 18:30:51 GMT 2
Roc knikte en nam haar mee naar zijn huis. De bus in en daarna de bus uit. Niet veel later stonden ze voor zijn huis. Roc keek er even naar en viste toen zijn sleutels uit zijn zak. "Voila." Mompelde hij.
(sorry, had geen zin om het langzaam te doen XD)
|
|
|
Post by melien on Sept 17, 2007 18:46:48 GMT 2
(whaha... als jij het niet zo had gedaan had ik het wel zo gedaan XD)
Elvira keek naar het huis. Ze glimlachtte. "Hupsakee, douchen omkleden en weer weg." zei ze met een grijns. Zodra de deur open was liep ze naar binnen.
|
|