|
Post by Madjic on Oct 2, 2007 20:58:25 GMT 2
"Dat is niet eerlijk, ik heb gister al ingevult! Nu mag jij." Lachte Roc. Hij dacht zelf aan een picknick smiddags ofzo.
|
|
|
Post by melien on Oct 2, 2007 21:07:55 GMT 2
Elvira zuchtte en dacht even na. Ze had niet zo heel veel zin om echt iets te gaan doen. "Wat dacht je van niets? Gewoon gezellig met zijn tweeën niets doen..." zei ze met een glimlach.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 2, 2007 21:14:14 GMT 2
Roc knikte. "Misschien drie. Glove." Hij grijnste. "Ik kan het hem niet aandoen om weer een hele dag stil te moeten zitten. Dan word hij helemaal gek denk ik."
|
|
|
Post by melien on Oct 2, 2007 21:15:59 GMT 2
Elvira deed alsof ze heel diep nadacht. "Nou..." zei ze twijfelachtig. "Van mij mag Glove ook wel mee ja." zei ze. Ze probeerde het met tegenzin te zeggen, maar de lach klonk door in haar stem.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 2, 2007 21:22:49 GMT 2
Roc grinnikte en schonk wat melk in. "Nouzeg, wat ben je toch weer aardig over mijn hond zeg." Hij nam een slok en keek even de keuken in. Zijn moeder was ergens mee bezig, maar hij zag niet echt wat het was.
|
|
|
Post by melien on Oct 2, 2007 21:33:12 GMT 2
"Het was maar een geintje hoor." zei ze lachend.
(sorry moet slapen... kan niet meer tiepen... een zeurende moeder staat naast me)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 2, 2007 21:38:16 GMT 2
"Weet ik, lief." Roc glimlachte warm. Hij negeerde de BAH! die vanaf zijn tvkijkende broers kwam.
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 17:21:03 GMT 2
"Ik ga even niets anders aandoen." zei Elvira met een blik op de ietsjes bewolkte lucht. Ze liep naar boven. In het voorbijgaan van de twee jongens en de tv schudde ze haar hoofd. "Hoe kun je nou zo gefocust zijn op een stomme tv?" vroeg ze zich zachtjes af. Daarna liep ze naar boven.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 3, 2007 17:54:18 GMT 2
Roc rekte zich nogeens uit. Toen hij zag dat Elvira opstond volgde hij haar met zijn ogen, maar toenz e naar boven ging volgde hij. "Wat ga je doen?" Vroeg hij in de gang.
|
|
|
Post by melien on Oct 3, 2007 20:46:38 GMT 2
Elvira draaide zich lachend om naar Roc. "Dat zeg ik toch net. Ik ga even iets anders aandoen." zei ze met een glimlach voordat ze weer verder naar boven liep.
|
|