|
Post by LAURA ?! on Jan 2, 2008 20:17:36 GMT 2
Lukas liep als maar door zuchtend voor de poorten van zweinstein. Hij had gewone normale kleding aan, een lange donkerblauwe spijkerbroek, een dik vest met daar overheen een lange zwarte en dikke warme jas. Hij had de kraag van zijn jas hoog opgetrokken om zo de kou van buitenaf tegen te houden, wat niet bepaald lukte omdat de rits van zijn jas al kapot was en hij hem dus met de hand dicht moest houden maar omdat hij ook al geen handschoenen had werden die ook alsmaar roder van de vrieskou. Zijn zwarte korte haren die nog niet in model zaten waren letterlijk bevroren omdat ze nog nat waren geweest toen Lukas naar buiten ging. Hij zuchtte luid nog eens en keek rond, hij staarde naar een half in elkaar gezakte sneeuwpop die niet ver bij hem vandaan stond hij liep er eens naartoe en stak zijn hand uit naar de pop en zette de wortel, wat de neus moest voorstellen wat rechter in het hoofd ervan.
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 15:41:48 GMT 2
'Luuk! Lukáás!' Diana's woorden gingen samen met een flinke hoestbui, waarna ze in lachen uitbarstte. Ze wist dat het een slecht idee was geweest om naar buiten te gaan, aangezien ze nog enorm verkouden was. Niet dat ze zich er eerder wta van aangetrokken had. Ze grijnsde, trok haar jas was verder dicht en liep op hem af.
'Wat een heerlijk charmant en sexy kapsel heb je weer, Lukas' zei ze lachend. Ze klopte de laatste restjes sneeuw van haar schouder en hield halt. Loop niet meer onder bomen door waar sneeuw op ligt, sprak ze zichzelf toe.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:15:06 GMT 2
Lukas schrok op van een bekende stem die zijn naam roepte. Hij keek op en zag Diana. ''Wat doe jij nou buiten, je bent hartstikke verkouden'' zei hij met een net verschenen grijns op zijn gezicht. ''Ach, ik heb nog geen tijd gehad om mijn haar te doen, en dat zal er ook wel niet van komen want het is bevroren'' zei hij terwijl hij zijn al zo rode handen door zijn haren liet gaan en ze snel weer terugtrok. ''straks breekt het nog af ofzo'' mompelde hij terwijl hij even omhoog keek alsof hij op die manier zijn haren kon bestuderen.
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 17:17:11 GMT 2
'Als ik binnen blijf elke keer als ik ziek ben, ben ik 's winters nooit buiten.' zei Diana grijnzend. Ze haalde even haar schouders op en grinnikte. 'Ik vind bevroren kapsel zó sexy, je kan het beter zo laten.' Kort stak ze haar tong uit en deed een stap achteruit, om een venetuele por van Lukas te ontwijken.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Jan 4, 2008 17:47:04 GMT 2
''Ach gut arme drol'' zei Lukas grinnikend. ''Als je bevroren kapsels zo sexy vind moet je met kleddernat haar de vrieskou in lopen. En zo fijn is het niet, het doet best wel een beetje pijn aan m'n hoofd, maarja het gaat erom hoe het eruit ziet nietwaar? Wie mooi wil zijn moet pijn lijden'' ratelde hij door terwijl hij zo ongeveer bijna in de lach schoot.
|
|
|
Post by admin. on Jan 5, 2008 14:14:41 GMT 2
'Inderdaad! Schoonheid komt niet uit flesjes en doosjes, je moet er eerst flink voor lijden. Dat doe ik dagelijks, weet je? Ik maak altijd eerst mijn gezicht kleddernat voordat ik de vrieskou inloop, blijft je huid lekker strak.' zei Diana grijnzend. Ze had nooit wat om haar uiterlijk gegeven, dus haar zinnen waren de grootste onzin. Even grinnikte ze, ging met haar hand door haar haar en grijnsde.
|
|