|
Post by greenlightning on May 8, 2007 0:39:40 GMT 2
Draconic glimlachte naar haar. 'Daar trap ik niet in schatje, daar heb ik al lang naar gekeken. Ach, je doet gewoo alsof je me neti wil, maar dat wil je wel. Geen zorgen, ik ben niet zo'n eikel als ik van een afstand lijk.' Hij haalde een hand door zijn haar en glimachte opnieuw. Hij was knap.. dat wist hij. Helaas, er waren ook meisjes die op innerlijk vielen. Hij zou beter zijn best meoten doen als hij haar widle... maar dat drong neti tot hem door. Terry leek eerst bezrogd, maar zag toen dat Draconic Setah niks zou doen. Mooi, dacht ze. Maar.. ze voelde nog een vreemde emotie... jaloezie???
|
|
|
Post by nouan on May 8, 2007 16:34:31 GMT 2
Setah bleef Malfoy fel aankijken. "Voor de duidelijkheid, ik doe nóoit alsof en ik zou al helemaal geen relatie willen met een sul van een zwadderaar" zei ze, dat laatste mompelde ze. Rustig ging ze verder met een gepaste spreuk te bedenken. "Levicorpus" Mompelde ze. Dat was de spreak die ze zocht, deze zorgde ervoor dat iemand aan zijn enkel ondersteboven kwam hangen. Setah rende weg en riep ondertussen de tegenbezwering; Liberacorpus
Seth glimlachte toen hij Setah weg zag rennen uit het bos en zwaaide even grijnzend naar haar. "Ze zag dat Draconic je aan het bespioneren was" Zei hij rustig.
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 19:59:46 GMT 2
Terry zag hoe Draconic naar beneden viel. 'Draco!'riep ze. Ze rende op hem af om te zien of hij in orde was. Draconic kwam overeind en glimlachte naar haar. 'Ze wil me,'zei hij zwak. Terry glimlachte en hielp hem opstaan. Draconic veegde zijn kelren schoon en wierp tegelijkertijd een vernietigende blik op Seth. Terry ded een paar stappen in de richting waar Setha heen was gerend. 'Setah! riep ze.
|
|
|
Post by nouan on May 8, 2007 21:34:40 GMT 2
Seth negeerde Draconics blik en keek naar Terry, hij keek even naar Setah, die stil was blijven staan om Te horen wat Terry wou. "Die slijmbal vroeg erom!" Riep Setah terug en ze keek naar Seth. Seth had enorm veel zin om Draconic eens te laten zien wat hij in huis had, maar dat zou problemen met zich meebrengen, daar had hij geen zin in.
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 23:34:28 GMT 2
Terry keek vertwijfeld van Setah naar Draconic. 'Hij vind je gewoon leuk... en ik heb nog wel wat met hem te bespreken, wat betreft bespioneren!' Ze wierp haar ex een verneitigende blik toe. Die beantwoordde haar blik. 'Jij staat daar een beetje te kleefen met een of ander modderbloedje...' Terry gaf hem een klap in zijn gezicht die door het bos galmde. Haar hand liet een rode afdruk achter. 'Nooit waag je eht meer om Seth zo te noemen! En wat denk je dat setah is? Ze is zijn tweeling zus. Nou? Noem haar dan zo? Doe dan!' Draconic keek haar afschuwend aan, totaal geshokkeerd. Ze ahd hem geslagen... Setah was een.. kind van dreuzelouders? Zijn gevoelens raasden als een gek door hem heen. Wat....
|
|
|
Post by nouan on May 9, 2007 14:41:13 GMT 2
Seth keek normaal voor zich uit en wenkte Terry. Een deel van zijn familie bestond uit tovenaars, zijn vaders kant, ook al was zijn vader zelf geen tovenaar. Setah keek Draconic even vernietigend aan en beende op hem af. Ook zij gaf hem een klap in het gezicht. "En waag het niet mijn broer óoit nog een modderbloedje te noemen." Met die woorden draaide ze zich om en liep ze naar de winkelstraat.
|
|
|
Post by greenlightning on May 9, 2007 20:02:02 GMT 2
Draconic ving de klap op en staarde het meisje na. Liefde voorbij? Ehm... ja. Hij staarde Terry aan. Even verbijsterd, maar langzaam aan werd het woedend. 'Hoe durf je...'siste hij. Terry beantwoorde zijn blik kil. 'Ik laat je nog mijn vriendin, nog mijn vriendje beledigen op zo'n manier. Ga alsjeblieft terug naar dat ongedierte dat zich zwaderaars noemt en laat me emt rust! Laat ons met rust!' Ze draaide zich om. Haar nekharen stonden overeind, zo abng was ze voor wat hij ging doen. Maar hij deed niks. Hij snoof, draaide zich om een beende weg. Ergens in hem, diep van binnen, huilde hij. Maar geen mens zou dat ooit aan hem zien.
|
|
|
bye bye
May 10, 2007 22:22:31 GMT 2
Post by nouan on May 10, 2007 22:22:31 GMT 2
Seth keek Draconic even na en liep toen naar Terry toe. "Dankje" Zei hij zacht. Hij sloeg zijn armen om terry heen en knuffelde haar. Het voelde goed. "Zullen we zo naar de Drie Bezemstelen? Daar kunnen we lekker wat drinken"
|
|
|
bye bye
May 10, 2007 23:29:22 GMT 2
Post by greenlightning on May 10, 2007 23:29:22 GMT 2
Terry voelde de vlammen uitslaan met deze knuffel. Ze knuffelde he terug. 'Ik zal nooit iemand zo over jou of over je zus laten praten. Hij weet niet waar hij het over heeft.' Ze keek hem aan. Ze hield van hem. Ze wist het honder procent zeker. Draconic was verleden tijd. Ze pakte zijn hand en glimlachte. 'Laten we maar gaan., ik heb wel zin in wat warms te drinken!' Ze pakte zijn jas op en widle die aan hem terug geven.
|
|
|
bye bye
May 13, 2007 22:28:36 GMT 2
Post by nouan on May 13, 2007 22:28:36 GMT 2
"Geef hem later maar terug, straks koel je te snel af en wordt je verkouden" Rustig liep hij (hand in hand xD) Met Terry naar de lekke ketel. (vervolg lekke ketel topic)
|
|