|
Post by greenlightning on Dec 11, 2007 0:09:21 GMT 2
Draconic was doorgelopen tot hij geen geluiden meer hoorde. Hij liet Kayleigh rustig op de grond zakken. Hij knoopte zijn overhemd los, deed hem uit en rolde hem op tot een kussen, dat hij onder haar hoofd legde. Toen draaide hij zich om naar Rachanna. 'Het had.. iets romantischer meoten zijn dan dit...'
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 15:41:52 GMT 2
Rachanna holde nog half achter Draco aan en toen hij stil stond vloog ze hem om de hals en er liepen tranen over haar wangen. Het kon haar echt helemaal niks meer schelen. Ze was op dit moment zo gelukkig, daar kon niemand meer iets aan v eranderen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 15:59:14 GMT 2
Kayleigh kwam in een ruk omhoog toen ze de koude grond voelde. Ze trok haar benen bij elkaar en zuchtte. Ze beet op haa rlip. "Het was wel een droom toch?" Ze keek van Draco naar Rachanna. Op de moment kwam christa ook naar buiten gelopen. Ze keek om zich heen, maar vond toen de drie. Ze liep rustig naar hen toe. Ze had rode oogjes, en haar gezicht was nat. Ze rilde even en keek naar Draco en Rachanna. Kayleigh beet nog ene keer op haar lip en legde haar hoofd op haar knieeën. Ze voelde zich niet zo lekker.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 16:25:28 GMT 2
Draconic zoende Rachanna en stak toen even zijn vinger op. 'heb je een momentje, Lief?' Hij boog zich over Kayleigh heen en wreef zacht over haar rug. 'Gewoon rustig in en uit ademen.' Hij sommeerde van binnen een glas water en een paar zakjes suiker. Hij loste de suiker in het water op en bood haar ht glas aan. 'Dit zal wel helpen.' Hij gaf haar een kus op haar voorhoofd en keek besluiteloos naar Christa. 'Zusje, ik weet niet wat ik moet antwoorden. Ik weet wat ik wil. Sterker nog, iedereen weet het nu.' Hij kon een grijns niet onderdrukken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 12, 2007 16:39:50 GMT 2
Ze probeerde goed in en uit te ademen. En pakt het glas ana. Ze nam voorzihctig ene sloke. Christa stampte op de grond. "Het is niet eerlijk!" Ze rende weer terug naar binnen. Kayleigh keek naar Draco en Rachanna. "IK ga wel, ik laa tjullie wel alleen" Verzuchte ze. En kwam wankelend omhoog. Ze dronk het water in één keer op en liep rustig naar binnen. Ze hield zich vast aan de muur.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:37:16 GMT 2
Rachanna keek Kayleigh en Christa na. Waarom was Christa nou zo boos? Ze volgde het niet helemaal meer. Maar dat kwam vast ook omdat ze haar gedachte niet helemáál op een rijtje had staan. Wat op dit moment niet zo heel raar was. Ze keek hen nog even na, en keek toen weer om naar Draco.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:40:17 GMT 2
Draconic keek de twee zichtend na. 'Sorry dat het niet perfect liep. Ik had het allemaal gepland... ik wist zeker dat het zou werken. Dat deed het ook... tot Christa zo flipte. Daar had ik aan meoten denken...' Hij schudde zijn hoofd en strek met zijn vingers over het doosje.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 17:45:28 GMT 2
Rachanna keek Christa en Kayleigh nog een keer naar en keek toen weer naar Draco. Ze had niet door dat haar wangen nogsteeds nat waren, en wist eigenlijk ook nogsteeds niet wat ze moest zeggen, zo sprakeloos was ze. Het kon haar allemaal niks schelen, Maar ze was op dit moment zó gelukkig, dat Draco zich dat nieteens voor kon stellen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 17:58:21 GMT 2
Draconic zchtte en glimlachte toen. 'Dan nu, zonder odnerbrekingen...' Hij opende het doosje en toonde haar de zilveren ring met de dertig witte diamantjes. 'Rachanna mijn leif, neem alsjebleift deze ring, als teken dat je mijn voorstel aanneemt om mijn vrouw te worden.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 18:06:08 GMT 2
Rachanna keek van Draconic naar de ring en weer terug. Ze glimlachte, terwijl er al weer tranen opkwamen. Ze stak haar hand uit, die eigenlijk best wel trilde. "Niks liever." Fluisterde ze toen zacht toen ze haar stem weer een beetje had gevonden.
|
|