|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:08:58 GMT 2
Draconic nam de ring uit het doosje en schoof hem teder om haar vinger. Hij staarde haar even naar en glimlachte toen. 'Na alles kan ik eigenlijk neit geloven dat je ja hebt gezegd.' HIj sloeg zijn armen om haar heen en voelde zelf ook tranen. Hij bedwong ze en drukte zijn gezicht in haar haren. 'Ik hou van je,'fluisterde hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 12, 2007 18:14:11 GMT 2
"De hele wereld kan me gestolen worden, zolang ik maar bij jou ben." Zei ze terwijl ze hem ook omhelsde en bij haar wel de tranen over haar wangen liepen. "En ik hou ook super veel van jou." Zei ze en nestelde zich tegen hem aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 12, 2007 18:20:04 GMT 2
'Vanaf nu zal jij voor altijd de mijne zijn. Officieel. Nou, bijna officieel. Jij moet eerst maar even achttien worden, dan praten we verder.' Hij grinnikte en keek haar stralend aan. 'ik weet neit waarom ik het perfecte meisje zou verdienen, maar blijkbaar doe ik dat.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 14:57:01 GMT 2
Rachanna kreeg haar stem weer zo goed als terug. "18? In welke dreuzel wereld leef jij schat?" Vroeg ze plagerig en zoende hem. "Ik weet ook niet waarom ik de perfecte prachtige en geweldige man verdien.. Of oud wijf." Zei ze plagerig.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:11:12 GMT 2
Draconic wist dat de ergernis van zijn gezicht was af te lezen. 'ik ben geen, oud wijf!' Hij lachte en en streelde haar gezicht. 'ik vrees, mijn liefste, dat het toch eht achttien is. Mijn familie is in elk geval druk bezig die regel er doorheen te krijgen. Je kent het wel. Voor hen is alles onder achttien verkeerd.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:23:46 GMT 2
Rachanna lachte. "Jaawel je bent mijn oud wijfie! Wel een pittig oud wijfie!" Zei ze plagerig. "Owja, eer alles klaar is ben ik toch al 18 dus.." Zei ze en zoende hem.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:32:29 GMT 2
'Tegen die tijd zall de regel wel eenentwintig zijn ofzo.. mijn familie is zo maf.' Hij schudde zijn hoofd en lachte uitdagend naar haar. 'je weet wel dat je verloofd bent met een oud wijf he? Vind je dat niet... verontrustend?'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:41:58 GMT 2
"Vreselijk verontrustend.. Maar ach, je bet een pittig oud wijfie, dus zo erg zal het nou ook wel niet zijn." Zei ze en lachte. "Ach we zien wel hoe het loopt.. Trouwens.. Dan heet ik zeker ook ineens Rachanna Malfoy.. of niet?" Bedacht ze zich ineens.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 13, 2007 15:47:12 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd. 'Nog niet. Laten we eerst maar zorgen dat jij die zwerkbal carierre krijgt, daarna trouwen we, en heb jij alsnog je eigen naam als je wordt omgeroepen door de commentator.'
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 15:51:05 GMT 2
Rachanna grinnikte. "Ach wat boeit het nou ook." Zei ze grijnzend. Ze keek naar de ring. "Weet je hoe prachtig hij is? hoe fantastisch mooi?"
*heb je brief voor tyra gelezen?*
|
|