|
Post by bies on May 23, 2007 19:31:16 GMT 2
Eline rende gillend de 3 bezemstelen binnen. "KIJK UIT! die-die-die bami-honden doen de bami-dans! Kijk zo-" krijste ze. Ze maakte een idioot dansje, waarbij haar handen verdacht veel naar de toonbank gingen. In werkelijkheid pakte ze steeds weer wat geld weg. Niemand merkte het, maar ze kwam er wel mooi mee weg.
"Zo, en nu doet iedereen mee. Zo ja" commandeerde ze. Meer als de helft van het café deed de dans na, wat niet zo moeilijk was. Eline gilde het uit van de lol en rende weer naar buiten, voordat iemand kon zien dat zij het was. Ze had zichzelf namelijk betovert, waardoor ze eruit zag als die Shirie.
Eenmaal buiten, waar niemand haar kon zien, veranderde ze terug. Sierlijk liep ze naar binnen, met een brede grijns op haar gezicht. Niemand kon weten dat zij het was, maar toch had ze mooi Shirie voor paal gezet.
|
|
|
Post by anneloes on May 23, 2007 19:37:45 GMT 2
Alette was zo ongeveer de enige die niet mee deed met de 'bami-dans'. Alette wist dat Shirie dit nooit zou doen. Dus achtervolgde ze Shirie/Eline en zodra Eline zichzelf had terug getoverd sprong Alette plots te voorschijn en deed Eline na met haar 'bami-dans'. Het zag er nogal dom uit en Alette moest lachen om zichzelf. Maar toen vroeg ze weer met een serieuze stem: Wat deed jij daar nou, en zo dom. Ik ken jou niet maar ze zag er gestoord uit voor iemand die een beetje verstand heeft!
|
|
|
Post by bies on May 23, 2007 19:40:45 GMT 2
"Wat? Ik zie er gestoord uit? Even kijken of je nog lacht nadat ik dit doe- Kikoriga" snauwde Eline. Deze spreuk zou moeten zorgen dat Alette groen werd, en als hij verkeerd werd uitgesproken, dan veranderde ze in een behaarde aap. Eline grijnsde.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 19:51:55 GMT 2
Draconic stapte traag langs de mensen heen en bekeek ze afkeurend. 'Mensen ijn niet goed bij hun hoofd,'mompelde hij. Hij liep naar de toonbank, zag Eline en gaf haar een lichte duw. 'Afblijven. Daar zit ook mijn geld tussen!' snauwde hij en hij draaide zich van haar weg. Hij zag Alletta en dacht diep na. Wie was dat nou ookal weer...
|
|
|
Post by Merel on May 23, 2007 21:54:18 GMT 2
Rachanna kwam binnengelopen en keek een beetje verbaast op. Wat waren die mensen in Hels naam aan het doen? Ze keek rond. Toen ze Draconic zag liep ze maar op hem af. "Wat is hier aan de hand?" Vroeg ze met een verbaasd gezicht. Het was niet bepaald normaal dat mensen zo stonden te dansen. Ze bestelde een Boter bier. "Jij ook een, schat?" Vroeg ze en keek naar Draconic.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 14:02:54 GMT 2
'Graag,' antwoorde Draconic en hij gaf haar een kus op haar mond,'maar kijk maar uit dat dit ratje hier je geld niet jat voor je het hebt betaald.' Hij schudde vermoeid zijn hoofd. Al die nieuwe leerlingen... Hij begon zich af te vragen hoveel er nog zouden komen. Het was veel makkelijker als je iedereen tenminste van naam kende...
|
|
|
Post by anneloes on May 25, 2007 16:11:29 GMT 2
Alette wou dat Eline haar niet behekste en dook zo snel mogelijk opzij waardoor ze op het uithangbord richtte. Het vloog eraf bijna op het hoofd van Alette die alweer snel wegdook.
Alette stond op en schreeuwde recht in het gezicht van Eline: Ja, je ziet er raar uit en ik lach nog steeds: HAHAHA. Lachtte Alette met een hele neppe lach. En ze liep weer naar binnen.
|
|