|
Post by Merel on Jun 6, 2007 19:02:00 GMT 2
Mariël leide Shinami de drukke kroeg binnen. Het was al aardig druk. Het was altijd druk in het Café. Gelukkig was het nog vroeg en hadden ze daarom nog een plekje. Ze keek even in het rond en vond uiteinderlijk een tafel heel dichtbij, bij het raam. Ze liep naar het tafeltje toe en ging zitten. Ze deed haar jas uit en zetten haar tas met haar net nieuwe jurk op de grond. Ze keek naar Shinami om te controleren of ze het tafeltje wel kon vinden. Anders zou ze even helpen, maar dan was het tafeltje tenminste bezet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:12:14 GMT 2
Shinami volgde de voetstappen van Mariël en ging uiteindelijk ook zitten. Haar tas zette ze neer naast haar stoel. Haar jas hing ze over de leuning van de stoel en toen glimlachtte ze. "Zo te horen is het erg druk" zei ze toen. Ze hoorde allerlei stemmen door elkaar praten maar geen van elk verhaal kon ze volgen, behalve van Mariël omdat die tegenover haar zat.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 16:47:29 GMT 2
Mariël lachte. "Ja zoals gewoonlijk is het overvol. Dat is het hier eigenlik altijd." Zei ze. Ze keek even in het rond en toen kwam Madam Rosmerta naar haar toegelopen. "2 Boterbier graag!" Vroeg ze en even later hadden ze 2 kroezen boterbier voor hun neus staan. "Drinkse zou ik zeggen." En ze nam zelf een slok.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:54:02 GMT 2
"Hetzelfde" zei Shinami, ze glimlachtte eventjes en pakte toen de kroes beet. Rustig nam ze een slok van haar boterbier en zette hem toen weer neer. "Hier komen zeker de meeste leerlingen van zweinstein?"
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 17:03:16 GMT 2
"Ja, eingenlijk iedereen wel. Er is nog een ander café, maar daar is het niet zo erg pluis als je het mij vraagt." Ze was zelf een keer eerder in de Zwijskop geweest alleen vond ze dat niet zo geweldig. Ze nam nog een slok. "Ik denk dat we hiernaa het best even naar de snoepwinkel kunnen. Ze hebben daar echt alles! Heerlijk gewoon!"ZEi ze en bij de gedachte alleen al kwijlde ze half weg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 17:11:38 GMT 2
"Dat andere café ken ik, twee keer geweest, meegesleept natuurlijk" opnieuw nam Shinami een slok van haar boterbier en zei toen "Nu maak je me hongerig!!" expres op een klagende toon zei ze dit en toen hoorde ze haar maag ook nog eens lawaai maken. "Zie je! Ik had gelijk!" grijnsde ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 17:41:37 GMT 2
Mariël grijnsde. "We gaan er zo wel heen. Maar echt ze hebben er echt alles! Je zou echt gewoon versteld staan. Ook al die smaken!" Ze grijnsde opnieuw en nam nog een slok boterbier. "Heb je nog iets leuks beleefd na het Gala?" Vroeg ze omdat ze zogauw even geen ander onderwerp wist.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 19:39:31 GMT 2
"Niet echt, behalve dan dat ik merendeels alleen heb gezeten en heb gepraat" zei Shinami. Ze nam de laatste slok van haar boterbier. Het was gewoon lekker dus daarom had ze het snel op. "ik vindt het prima!" zei ze toen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 10, 2007 16:51:33 GMT 2
Mariël glimlachte. Zijzelf kocht altijd een voorraadje als ze naar Zacharius ging. (hoe je het ook schrijft xD) "Ben je al eens eerder in zweinsveld geweest?" Vroeg ze. Dat vroeg ze zich eigenlijk wel af, aangezien het best moeilijk moest zijn als je alleen ging, dus ze moest dan eigenlijk zoiezo met iemand mee.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 19:31:44 GMT 2
"Maar een keertje, volgens mij..kan me niet meer herrineren" zei Shinami. "volgens mij ben ik er een keer geweest met Bill" Even glimlachtte ze en schoof de lege kroes tussen haar handen over de tafel.
|
|