|
Post by Krista - on Dec 26, 2007 17:56:56 GMT 2
Florian hing half aan de bar, nadat hij zich door een menigte leerlingen had geworsteld. Leuk, die vakanties, maar wat er wel gebeurde was dat de hele school, of wat er nog van over was, spontaan naar zweinsveld ging. Naar de lekke ketel. Toen hij uiteindelijk een flesje boterbier had weten te veroveren stormde hij richting het laatste vrije tafeltje, en moest twee 3ejaars teleurstellen. Hij was eerst. Tevreden leunde hij naar achteren op de stoel
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 26, 2007 18:03:31 GMT 2
Tyra liep op haar gemak de kroeg in. Ze was alleen, maar dat gaf niet. Er waren vast wel bekenden in hier. Dat kon toch neit anders? Ze sprong net optijd opzij om een paar derde jaartjes te ontwijken, die boos langs haar heen stormde. ze keek ze verbasd na en zag toen Florina. Ze grijnsde en liep nar hem toe. 'Is deze plaats vrij?'glimlachte ze.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 26, 2007 18:19:09 GMT 2
"Voor jou altijd, mijn lieftallige tyra" zei Florian grinnikend en liet zijn stoel met een klap weer op vier poten terecht komen, in plaats van hem op de achterste twee te laten balanceren. "Zoals je misschien hebt gezien, heb ik mijn leven bijna gegeven voor deze plek, dus ik wil wel wat terug".
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 0:04:28 GMT 2
Tyra lachte. 'Oh, dat is waarom ze zo boos waren?'Ze ging grinnikend naast hem zitten. 'Moet ik je trakteren op een drankje als bedankje? hey, dat rijmde.' Ze grijnsde vrolijk.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 27, 2007 0:26:44 GMT 2
"Ja graag" zei Florian grinnikend "Ik vergá van de dorst, dichtwonder". Florian trok een raar gezicht terwijl hij dit zei. Zelf was hij een ramp in gedichten maken, en het was alleen maar erger geworden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 0:29:50 GMT 2
Tyra lachte en stond weer op. 'Een boterbier neem ik aan?' Ze riep mevrouw Rosemerta en bestelde drankjes voor hen beiden. 'Wat doe jij heir zo alleen?'vroeg ze Florian, terwijlze wachtte op haar drinken.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 27, 2007 0:38:37 GMT 2
"Mijn liefdesverdriet wegdrinken" zei Florian dramatisch en barste in snikken uit, maar hield daar vrij snel weer mee op en wuifde zijn vorige opmerking weg "Nee, ik ben heel gelukkig met Mariël" zei hij grinnikend en keek Tyra aan "Ik weet niet" zei hij dan en haalde zijn schouders op "Ik had dorst"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 13:13:42 GMT 2
Tyra lachte. 'ik zou er toch neit zijn ingetrapt,'zei ze met een knipoog. 'TOch, je ahd overal kunnen drinken. Het is hier nogal.. prijzig.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 27, 2007 13:19:26 GMT 2
"Dat is waar, ik zou ook mijn eigen boterbier kunnen maken en die drinken bij het krijsende krot, maar echt gezellig is dat niet toch?" zei Florian grijnzend "Volgens mij betaal je gewoon voor de gezelligheid"
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 13:27:31 GMT 2
Tyra haalde haar schoduers op. 'Daar heb je ook wel weer een punt. ACh, ik kwam heir idnerdaad voor de gezelligheid. miquel is weer bij Carmen en ik heb geen idee waar Tris is. Ik hoopte hier wat mensen aan te treffen en ik heb geluk.'
|
|