|
Post by Merel on Dec 17, 2007 20:45:43 GMT 2
Thobias dacht even na. "Mm. Hou je een beetje van muziek?" Vroeg hij toen ineens en had misschien wel een klein ideetje. Hij keek naar haar en toen naar de tafel waar hij on-interessant naar vormpjes in het tafelblad ging kijken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:29:23 GMT 2
Saluka knikte. "Ja opzich wel. Ik heb ook een vriend en een vriendin die beide gitaar spelen en nog een vriendin die graag zingt. Verder... ja dat is de voornaamste muziek die ik altijd hoor." Ze glimlachte. "Hoezo deze vraag ineens?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 21:31:25 GMT 2
Thobias glimlachte. "Nou als je zin hebt, kun je wel eens mee backstage van een optreden van ons.." Vroeg hij ineens.. Geen idee waar het vandaan kwam. Hij keek weer naar het tafelblad nadat hij even naar Saluka had gekeken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:34:57 GMT 2
Saluka keek hem, nu wel recht, aan en grijnste. "Ja leuk! Ik wist niet dat je in een band speelde!" Riep ze onbeschaamd. "Wat doe je voor iets? Wat voor muziek spelen jullie?" Vroeg ze oprecht geintereseerd.
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 21:40:01 GMT 2
Thobias grinnikte even. "Ja ik speel in een band.. Met mijn broer en 2 vrienden.. Fall Out Boys.. Als je het kent. Lastig uit te leggen. WE hebben wel wat cd's anders, kun je een keer langs komen als we oefenen.." Zei Thobias en glimlachte toch even een beetje trots.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:44:17 GMT 2
(*Kent de band zelf wel*)
Saluka denkt na. "Nee, ik ken jullie niet eigenlijk. Maar daar moet maar spoedig verandering inkomen." Zei ze naar waarheid. "Zing je of bespeel je een intrument??"
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 21:46:53 GMT 2
(ik ook ^^, ;D )
Thobias grijnsde. "Of ik speel gitaar, of ik speel drum. Mijn broer zingt en speelt bas. En nog 2 andere gasten. Nou kom een keek kijken als je zin hebt." Nodigde hij haar uit. Toen kwamen er 2 kroezen aan. Madame Rosmerta zette ze op tafel neer en Thobias rekende meteen af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 21:55:23 GMT 2
Saluka knikte hevig. "Ok dat is een afspraak! Maar weet dat je er nu niet meer onderuit komt hoor schat!" Ze pakte een van de twee kroezen en knikte naar Madame Rosmerta. "Maar dan moet je me wel ergens komen ophalen. Want ik vind het stom om ineens binnen te komen wandelen."
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 21:57:30 GMT 2
Thobias lachte. "Is goed hoor ik neem je wel een keertje mee. Het is toch niet moeilijk te vinden." Zei hij glimlachend. "Maar je moet het wel weten." Zei hij en stak zijn kroes in de lucht om te proosten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 17, 2007 22:03:20 GMT 2
Saluka lachte en stak haar kroes ook omhoog. Ze klinkte de zijne. "Op....? Waarop proosten we?" Vroeg ze grinnikent. Ze deed haar best om niets van haar drinken te morsen.
|
|