|
Post by Merel on Dec 18, 2007 19:29:39 GMT 2
Thobias glimlachte. "Zullen we dat leven van jou dan maar eens even wat opvrolijken? Tenzij je daar geen zin in hebt natuurlijk." Zei hij en keek haar aan terwijl hij zo'n vermoede had het antwoord al te weten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 19:38:26 GMT 2
Saluka keek Thobias verbaasd. "Nee, ik wil echt dat mijn leven oersaai is. Natuurlijk vind ik dat een goed idee! Hoe wil je dat alleen gaan doen?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 21:38:48 GMT 2
"Ik dacht al dat je je leven liever saai hield." Zei hij met een knipoog en dacht toen na terwijl hij een slok nam. "Geen idee maar ik denk dat ik daar nog wel een keer op kom.. hoop ik." Zei hij grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 21:47:03 GMT 2
"Ik hoop het ook. Want straks dan sterf ik nog aan verveleing. Al is vandaag wel weer even iets anders, dus dat is wel leuk." Ze nam nog een slok en veegte netjes haar mond af.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 21:49:18 GMT 2
"Tja in dat geval moeten we dat misschien vaker doen?" Zei hij grijnzend terwijl hij even naar buiten keek. Langzaam aan begon het te sneeuwen. "We komen straks alleen wel als twee sneeuwpoppen en een sneeuwhond aan op school." Merkte hij op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:05:37 GMT 2
Saluka keek ook even naar buiten en grinnikte. "Of we wachten tot het ophoud met sneeuwen... als het ophoud met sneeuwen dan. Maar wat wil je ermee zeggen? WIl je nu weg ofzo?" Ze keek hem vragend en toch vriendelijk aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:08:05 GMT 2
"Ik? Nee hoor voorlopig niet.. Ik vind Sneeuw altijd wel leuk.. Nou beter gezegt.. Ik ben het gewent. Het deed me even aan thuis denken.." Zei hij en glimlachte naar haar en nam nog een slok.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:11:25 GMT 2
Saluka knikte tevreden. "Gelukkig, anders had je alleen terug gemogen." Ze grijnste even speels voor ze weer een slok nam. "Maar goed, hoe lang ben je al van thuis weg nu? En ga je er in de vakanties nog naartoe?" Vroegze nadat ze de slok har ingeslikt.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:17:17 GMT 2
"Nou ík wil voorlopig niet terug hoor.. Jij wel dan?" Vroeg hij plagerig en ging even met zijn hand door zijn haar. "Dit is mijn eerste jaar dat ik daar weg ben. Dus nu ongeveer een half jaar daar weg." ZEi hij toen hij het even uit had gerekend. "En ik ga zeker nog terug hoor.. Zo nu en dan. Maar we zijn verhuist. Dus logeren dan bij vrienden of familie." Zei hij glimlachend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:20:53 GMT 2
"Wat bedoel je nou? Of ik wil dat jij terug gaat of dat ik wil dat ik terug ga?" Ze hield haar hoofd schuin als een hond en keek hem vragend aan. "Maar, mis je je familie niet?"
|
|