|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:25:34 GMT 2
Nu keek Thobias haar vragend aan. "Oké die eerste vraag volgde ik niet helemaal... Ik wil nu niet terug naar school.. Jij wel dan?" Vroeg hij toen maar maar volgde de vraag nog net helemaal. Hij nam nog een slok. "Mijn ouders en zusje wonen hier en mijn broer zit hier op school. De rest zie ik dus elke vakantie."
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:31:50 GMT 2
Saluka stak haar wijsvinger omhoog. "Ok, nu snap ik het! Nee, ik wil nog niet terug naar school, dat weet ik wel heel zeker." Ze lachte om de onduidelijkheid. "Deze vakantie ook weer?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:33:55 GMT 2
Thobias lachte. "Oke gelukkig." Zei hij grijnzend. Hij dacht even na over de laatste vraag en zette zijn kroes weer even op de tafel. "Weet ik niet.. Denk dat ik me wat ga vervelen.." Zei hij nadenkend. Dit kwam waarschijnlijk ook omdat hij niet wist of zijn broer terug ging of niet.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:40:49 GMT 2
"Hmm... Ok." Ze draaide haar kroes rond in haar hand. "Dus... Vind je het leuk hier op school.... Jemig, ik heb zo weinig idee wat ik moet zeggen dat ik zo'n vraag stel, dat is niet goed."
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 22:45:27 GMT 2
Thobias lachte. "Ja ik heb eigenlijk ook niet echt een idee voor een leuk of boeiend gesprek.. Das best wel erg denk ik zo.." Zei hij en dacht even diep na.. Dat was inderdaad wel erg ja.. Hij glimlachte. "Ik vind het gezellig hier.. Maar anders. Jij?"
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:49:57 GMT 2
"Ik klaag niet." Ze gebaarde rond zich heen. "Dus het is hier inderdaad gezellig. maar vooral als uje met gezellige mensen bent." Zei ze met een knipoog.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 12:48:32 GMT 2
Thobias grinnikte en leunde iets achterover in zijn stoel en wist even niet wat hij moest zeggen. "Heb jij zelf eigenlijk ook huisdieren?" Vroeg hij toen maar omdat ze zo goed met Lady op kon schieten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 23:00:50 GMT 2
Saluka haalde haar schouders op. "Alleen een uil, Kirka. Maar een vriend van me heeft een ontzettend leuke hond, een andere een eekhoorn en eer vriendin van me heeft weer een kat. Dus ik ben verdoemd om dieren om me heen te hebben, en dat vind ik niet zo erg. Ik bedoel, wie kan er nou weer een dier met zo'n schattig koppie haten?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 14:07:26 GMT 2
Thobias grinnikte. Tot nu toe kende hij de eekhoorn al. Hij keek weer even naar buiten waar het heel erg aan het sneeuwen was nu. Ineens bedacht hij zich wat. "Ik weet weer waar we gaan oefenen! Dom.. Boven de Magische Muziek winkel hier in Zweinsveld!" Zei hij grijnzend en keek haar aan.
[die topic is al gemaakt ^^, ]
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:35:39 GMT 2
"Ah ok! Waarneer, dan weet ik waarneer ik helemaal klaar moet zijn?" Ze veerde een beetje omhoog en gooide haast haar kroes om. (Hm en hoe zla ik dat gaan doen? LUka er gewoon naartoe gooien?)
|
|