|
Post by Merel on Dec 21, 2007 15:46:18 GMT 2
Thobias grinnikte en stak zijn hand al uit om haar kroes op te vangen voor het geval dat. "Dit weekend oefenen we. 's middags tot geen idee hoe laat." Zei hij bedenkelijk en glimlachte toen.
[is goed ^^,]
|
|
|
Post by Madjic on Dec 21, 2007 20:07:58 GMT 2
"Nou kom dan wel kijken! Ik... ja ik vind het zo stom om daar ineens binnen te komen vallen..." Saluka keek aarzelend. "Hoe... wat kan ik dan het beste doen?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 22, 2007 21:14:32 GMT 2
Thobias glimlachte. "Ik kan het gewoon tegen ze zeggen dat je komt.. Misschien moet je dan even aankloppen, als we dat tenminste horen.." Zei hij grinnikend aangezien hun muziek soms behoorlijk hard was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:22:49 GMT 2
Saluka dacht even na en knikte toen. "Ja is goed. I'll wing it." Ze lachte. "Je ziet me wel verschijnen denk ik zo."
|
|
|
Post by Merel on Dec 24, 2007 15:15:07 GMT 2
"Gezellig." Zei hij met een glimlach. "Heb je eigenlijk al plannen met kerst en het gala?" Vroeg hij toen en keek nu over de rand van zijn kroes naar Saluka.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:35:05 GMT 2
Saluka schudde haar hoofd. "Ik wilde naar huis gaan, maar dat plan is gewijzigt. Mijn broers gaan allebei naar het buitenland en ik heb geen zin om een hele vakantie alleen met mijn ouders te zijn." Ze grinnikte. "Dus ik blijf lekker hier en geniet van de kerst en het gala, waar ik overgens ook nog niets voor heb." ( ik bij repetie geantwoord... maar niemand reageerd )
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 12:09:54 GMT 2
{wahah XD oke ga ik antwoorden xD ^^,}
"Nou áls je zin hebt... Misschien kunnen wij dan naar het gala?" Vroeg hij en nam een slok van zijn kroes. Hij wou wel eens een gala meemaken hier op Zweinstein. Die zou vast heel anders zijn dan die op Klammfels dus hij was eigenlijk wel benieuwd ernaar.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 15:08:07 GMT 2
Saluka keek Thobias verrast aan. "Meen je dat?" Ze glimlachte breed. "Ja leuk! Lijkt me..." Ze lachte. "Enig." Ze schoot opnieuw in de lach.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:03:29 GMT 2
Thobias grinnikte om haar reactie. "Je moet me alleen wel wat helpen.. Eerste jaar hier gala dus heb geen idee hoe dat zit." Zei hij en nam nog een slok terwijl zijn kroes aardig leeg begon te raken.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 16:12:44 GMT 2
Saluka knikte. "Het is opzich wel en big deal, vinden vele. Maar op zicgh is het alleen bijzonder omdat er niet zo vaak een feest ofzo is." Legde ze rustig uit. (( nu moet ik op Melien wachten )
|
|