|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:17:17 GMT 2
Thobias glimlachte. "Tja dat hadden wij ook.. Wij hadden ook gala's, maar ik denk dat die wel heel anders zijn dan hier.. Tenminste dat vermoed ik." Zei hij nadenkend over de gala's.
[*zucht* melien weer XD ]
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 16:34:05 GMT 2
Saluka keek hem vragend aan. "Hoezo denk je dat? Hoe was dat bij jullie dan? Misschien kan ik het dan wat makkelijker vertellen." Ze glimlachte en nam nog een slok van haar boterbier. ((Ook altijd Melien he XD XD XD)
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:38:00 GMT 2
Thobias dacht na over hoe hij dat nou het best uit kon leggen. "Er was altijd een grote zaal, meestal de zaal waar we ook aten. Aan de zijkanten stonden allemaal tafels waar we eerst gingen eten, en later werden dat tafeltjes waar je gewoon wat aan kon drinken. In het midden was een dansvloer waar men dansde." Probeerde hij zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
[jaa stoute melien xD ;D ]
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 16:42:16 GMT 2
Saluka lachte. "Nou, dan hoef je je eigenlijk nergens zorgen over te maken. Want dat ik eigenlijk ook precies hoe het hier is. En dan gewoon jongens in pak ofzo en meiden in jurken... voor de rest gewoon dansen of praten. Vaak zie je ook dat stelletjes naar buiten vluchten."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:46:40 GMT 2
Thobias grinnikte. "Bijna dan.. Bij ons kon je niet naar buiten vluchten, dan vries je letterlijk dood.. Hier kan dat wel." Zei hij glimlachend en besloot dat hij zijn gala pak van Klammfels maar weer eens uit zijn hutkoffer moest gaan halen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 16:56:01 GMT 2
"Nou, dan nog. Het is dus nauwelijks iets anders. Al kan het best koud zijn hoor, maar dat geeft bij de meeste niets." Slauka rekte zich uit. "Hm, ik word hier lui." Zei ze toen ze weer normaal zat.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 16:59:01 GMT 2
Thobias grinnikte. "Als je dit koud noemt? Zo warm is het meestal in de zomer bij ons. Of koud, net hoe je het ziet. Maar het lijkt me wel gezellig." Zei hij en dronk zijn kroes helemaal leeg. "Ben je toe aan wat 'uitdaging'? " Vroeg hij grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 17:28:59 GMT 2
"Ok, voor ons is het best koud dan." Saluka trok haar wenkbrauw op en keek hem grijnzend aan. "Wat voor een uitdaging dan?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 17:30:48 GMT 2
Thobias dacht na.. Wat is nou een leuke uitdaging. "Geen idee eigenlijk.. Kun je hier in de buurt iets leuks doen?" Vroeg hij grijnzend en had eigenlijk geen idee, maar hij kwam wel op iets leuks.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 17:33:07 GMT 2
"Hm... even denken. Je hebt het krijzende krot. Dat word geacht eng te zijn en te spoken. VOor de rest is er niet echt iets... uitdagends hier." Saluka haalde haar schouders op.
|
|