|
Post by Merel on Dec 27, 2007 17:37:25 GMT 2
"Daar dacht ik eigenlijk ook aan. Verder kwam ik niet.. Zin om daar heen te gaan dan?" Vroeg hij grijnzend met een uitdagende blik. Hij wou opzich wel even naar buiten. En het sneeuwde nogsteeds.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 17:40:27 GMT 2
Saluka stond onmiddelijk op. "Goed! In gevecht tegen het weer gaan we naar het spookslot." Zei ze lachent. Ze hield er niet van mijn lui te worden, vooral niet als ze daarna nog terug moest.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 17:44:47 GMT 2
Thobias grijnsde en stond ook op. Hij had al betaald. "Oke, We gaan spoken bestrijden.. Eens kijken hoeveel spoken het tegen ons durven op te nemen!" Zei hij grijnzend. Lady sprong ook op en begon meteen weer wild te kwispelen en te blaffen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 17:47:24 GMT 2
Saluka kek verbaasd naar Lady en schhot toen in de lach. "Okey, dat was dan misschien niet zo heeel handig. Maar je hebt gelijk. Geen spook zal tegen ons drieen durven te staan. Dus het wrd waarschijnlijk heel saai."
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 17:49:06 GMT 2
Thobias grinnikte. "Nou je weet maar nooit nietwaar? Er blijven altijd van dat soort Foppe-achtige spoken die grappig of leuk denken te zijn door iets uit te gaan halen.. Dus je wéét maar nooit." Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 17:51:00 GMT 2
"Mwja, dat klopt." Saluka schoof haar stoel netjes aan en keek naar Lady en Thobias. "Kom op! Tijd wvoor wat avontuur." Zei ze vrolijk en liep richting de deur.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 17:53:48 GMT 2
Thobias grijnsde en liep achter haar aan. "Links of rechts?" Vroeg hij toen hij buiten stond en keek achterom en hield de deur open. Ondertussen deed hij zijn jas weer dicht het was inmiddels al een stuk kouder geworden. Lady leek de sneeuw leuk te vinden en rende meteen naar een hoop sneeuw.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 18:01:04 GMT 2
Saluk pakte haar jas en deed deze snel aan. "Daarheen." Zei ze en wees naar een soort van bos in de verte. "Het is een stukje lopen. En het is eigenlijk verboden." Ze grijnste. "Dus we moeten wele ven kijken hoe we binnen komen." Ze deed haar jas dicht en pakte hem bij zijn hand om hem mee te trekken.
|
|
|
Post by Merel on Dec 27, 2007 18:05:30 GMT 2
Thobias grijnsde en liet zich meetrekken. "Oke, nog spannender dus, want het mag niet!" Zei hij grijnzend. "We vinden wel iets, zo moeilijk kan dat niet zijn toch?" Vroeg hij zich hardop af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 27, 2007 18:07:42 GMT 2
Saluka grijnste. "Ja weet ik veel. Maar hoe moeilijker, hoe leuker. Hoe uitdagende..." Ze keek even om naar Thobias. "Hoe meer de moeite waard."
|
|