|
Post by lizzy on May 15, 2007 19:18:03 GMT 2
Joel zag er moe en uitgeput uit, maar dat mocht ook wel... Om 7 uur was hij opgestaan, zodat hij snel nog wat huiswerk had kunnen maken. Daarna waren zijn lessen begonnen, die om half 5 pas af waren gelopen. Om half 5 had hij dan een halfuurtje tijd gehad om iets te eten, daarna begon zijn zwerkbal training. En nu, eindelijk, was zijn dag voorbij. En was hij onderweg naar de gezelligheid van 'De 3 bezemstelen'. Hij hoopte daar mensen te ontmoeten.
Een aantal minuten later was hij er dan eindelijk aangekomen. Hij liep naarbinnen en keek verwachtingsvol het café in. Zijn blik veranderde echter snel, hij had nu een ietwat verbaasd gelaat. Normaal was het hier altijd propvol... En nu was er bijna niemand te zien! Zuchtend ging hij op een kruk zitten en bestelde hij een kroes boterbier.
|
|
|
Post by greenlightning on May 15, 2007 20:44:04 GMT 2
Tyra liep het cafee binnen. Ze was moe, verdrietig, en vooral eenzaam. Ze keek de ruimte rond, herkende niemand en ging aan een leeg tafeltje zitten. Madame Rosemarie kwam naar haar toe en ze bestelde een boterbier, gewoon omdat ze eits wilde. Eigenlijk... eigenlijk zou ze zichzelf dronken willen drinken vandaag en naar huis strompelen en alles vergeten. Haar gedachten dwaalden weer af naar haar broer, die spoorloos verdwenen was.
|
|
|
Post by Krista - on May 15, 2007 21:24:17 GMT 2
(tis madame Rosmerta xD nananana weet ik weet ik xD muhahahaha melig) Ook Meija kwam het café binnenstrompelen, maar haar gezicht klaarde op toen ze Tyra zag. "Hee!" gillde ze en stormde op haar vriendin af, maar bleef even staan toen ze zag dat ze erg verdrietig leek.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 18:24:07 GMT 2
(whahaha, jij bent stom! Waarom weet jij dat nog? Ik wist alleen dat het iets met roos was (duh xD) *gooit roze plushy kussen tegen ninja*)
Tyra keek op en glimlachte flauwtjes naar haar vriendin. 'Haaj, Mi. Sorry, ik ben... Hoe gaat het?' Ze probeerde vrolijk te doen, of te verbergen wat er was. Ze wist echter wel beter, Meija zou haar nooit hier odneruit laten komen.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 18:44:50 GMT 2
(*kijkt grijnzend naar hp verzameling* zomaar.. heb het echt niet opgezocht hoor! ^^")
"Met mij gaat het goed" zei Meija langzaam terwijl ze ging zitten en Tyra onderzoekend aankeek "Maar of ik van jou hetzelfde kan zeggen? wat is er aan de hand?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 18:52:31 GMT 2
(Hahaha, jah, zo kan ik het ook! *gooit reuze roze plushy kussen* Daar kom ik echt nooit meer vanaf xD)
'Het is Miquel,' antwoorde Tyra met een zucht. 'Hij is verdwenen. Ik heb hem sinds het gala niet meer gezien. Niemand trouwens. Ik maak me hele erge zorgen om hem! Ik voel me... zo half zonder hem. Wat als hij iets stoms doet?' Tyra vroeg zich af of ze ooit weer aan iets anders zou kunnen denken dan aan haar broer. Het leek alsof niks anders er meer toe deed...
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 19:49:08 GMT 2
"Weg?" zei Meija hard, zodat het halve café even opkeek. Ze glimlachtte verontschuldigend, een glimlach die ze van haar broer had. "Maar.. weet je dan niet waar hij is?" ging ze zacht verder. Het leek haar nogal onlogisch dat Miquel zomaar verdwenen was zonder iets te zeggen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2007 20:10:22 GMT 2
Tyra knikte. 'Hij rende achter Ryanne aan, vraag me niet waarom, en is daarna spoorloos verdwenen. Ik heb aan zoveel griffoendors gevraagd of ze hem hebben gezien en ik heb hem voeral gezocht! Ik heb hem geroepen... vooral 's nachts... in mijn slaap...' Ze slikte, maar de krop in haar keel bleef.
|
|
|
Post by Krista - on May 16, 2007 20:15:42 GMT 2
Meija knikte medelevend en sloeg haar armen om haar vriendin heen "Hij komt vast wel weer terug joh" zei ze troostend en glimlachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2007 21:22:27 GMT 2
Tyra knikte. 'Vast wel.. ooit eens...' Ze draaide haar beker rond en zuchtte diep. Het was moeilijk uit te leggen hoe vreemd het voelde zonder hem. Zo... gespleten. Waar was hij? Ze glimlachte naar haar vriendin.
|
|