|
Post by LAURA ?! on Jan 3, 2008 20:18:47 GMT 2
Lukas had een moment getwijfeld of hij een briefje naar Diana moest sturen of niet. Maar hij had toch zichzelf gedwongen een stuk perkament te pakken en een veer en een potje met inkt en een beetje een fatsoenlijk briefje te schrijven.
Beste Lieve Beste Lieve Beste Hoi Diana.
Ik heb je al een korte tijd niet gesproken, gezien of geschreven. Dus ik vond dat we wel eens weer af moesten spreken en dus wou ik je vragen of je misschien met mij naar het nieuwjaarsgala wilt?
Groetjes, Lukas.
Het was misschien niet de perfecte brief maar het was tenminste iets en en het was sterk en dat was naar Lukas' mening wel genoeg. Tevreden vouwde hij het briefje dubbel en bond deze aan het pootje van zijn fel paarse uiltje. Tilde deze op en 'gooide' deze als het ware in de lucht waarna deze wegvloog.
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 14:30:17 GMT 2
Diana was zich letterlijk te pletter geschrokken toen er opeens een uil op haar tandenborstel neerstreek, waarmee ze net haar tanden aan het poetsen was. Ze grinnikte even, pakte het uiltje en friemelde aan de brief. Met een glimlach las ze het, draaide het perkament op en zocht hopeloos naar een veer. Hii Lukas, Lijkt me gezellig - Diana
'Wauw, wat schrijf je weer lange briefjes, Di' siste ze tussen haar tanden door, waarna ze het briefje oprolde en weer aan de poot van het uiltje bond.
|
|