|
Post by admin. on Jan 2, 2008 18:03:05 GMT 2
Ron zuchtte even, zette zijn pen opnieuw op het perkament en kraste weer een regel door. 'Waardeloos.' mompelde hij geïrriteerd. Meteen verfrommelde hij het stukje perkament en pakte een nieuw. Met een zucht begon hij opnieuw te schrijven.
Lieve Beste Charlotte, Ongetwijfeld heb je gehoord van het gala? Wie niet, eigenlijk. Ik vroeg me af of je zin had om samen met mij te gaan. Ik zou het namelijk
Liefs, Groetjes, Ron
[/font] [/center]
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 2, 2008 18:08:06 GMT 2
Een uil landde op het lange perkament dat voor Charlotte lag. Ze vloekte even zacht toen de inkt uitveegde door de uil, maar was haar irritatie al snel vergeten toen ze het handschrift herkende waarmee de brief geschreven was. Een glimlach verscheen op haar gezicht, terwijl ze een hoekje van het lange perkament afscheurde en snel een antwoord schreef:
Beste Ron,
Zeker heb ik gehoord van het gala. Het lijkt me heel leuk om samen met jou te gaan!
Liefs, Charlotte
Ze las het briefje nog een keertje door. Kort, maar krachtig. Tevreden rolde ze het stukje perkament op en maakte het vast aan het pootje van de uil.
|
|
|
Post by admin. on Jan 2, 2008 18:23:05 GMT 2
'Yes!' mompelde Ron vrolijk nadat hij de brief gelezen had. 'yes!' herhaalde hij nogmaals, waarna hij het stukje perkament omdraaide en een nieuwe boodschap krabbelde.
Beste Charlotte, Zullen we dan afspreken voor de grote zaal, ofzo? - Ron [/size]
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 2, 2008 18:27:47 GMT 2
Charlotte trok net op tijd het stuk perkament weer weg voordat de uil voor haar landde. Ze haalde het briefje van het pootje en las snel de boodschap die er op stond. Met een glimlach op haar gezicht krabbelde ze snel een antwoord:
Beste Ron,
Goed idee! Zie je dan, hè! Ik kijk er nu al naar uit.
Liefs, Charlotte [/size] Ze knoopte het briefje weer vast aan de uil en keek deze tevreden na terwijl hij het ruim uit vloog. Ze probeerde weer verder te gaan met haar werkstuk, maar haar gedachten dwaalden steeds af naar het gala. [/center]
|
|