|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 19:02:49 GMT 2
Hey gekke muts,
Joey, Tom, Bill en Sara misschien, en ik gaan naar mijn huisje op Cuba in de kerstvakantie. Heb je zin om mee te gaan? Als je niet al adnere plannen ahd natuurlijk.
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 31, 2007 13:34:00 GMT 2
Hey gestoorde bivakmuts (jahaaa ), Tegen Cuba zeg ik nooit nee. Ik heb er nu al ontzettend veel zin in!! =D Waneer gaan we? Bedankt voor de uitnodiging trouwens -Xx. Amber
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 1, 2008 16:40:13 GMT 2
Hey kerstmuts,
We gaan meteen de eerste dag va de vakantie. Zorg dat je of geld meeneemt, of je eigen badgoed. Het is daar altijd warm dus bereid je voor op en wit strand - blauwe lucht - hete zon - en -helderezee kerst.
-xxx- Shirie
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 1, 2008 16:46:48 GMT 2
Hey mijter (van Sinterklaas, weet je wel ), Ah, ik kan niet wachten! Ik begin nu alvast met uitkiezen welke strandspullen ik meeneem (kiezen uit ongeveer 15 bikini's en zo, ik ben koopziek hè). - Xx Amber
|
|
|
Post by greenlightning on Jan 1, 2008 20:33:49 GMT 2
Hey dreuzelmuts, (nee ik heb geen flauw idee waar het over hebt. Wat is een sinterklaas?)
Ik heb zonnebrand, handdoeken en desnoods kleding. Toch is het verstandig om ook kleren met lange mouwen te kopen. Als je dacht dat het warm kan zijn in Frankrijk, dan wet je nog niks. Bereid je voor. Ik heb ook wel petten, maar neem mee wat je niet kan missen. Als je huisdier hebt... misschien moet je die achterlaten. Ik heb drie hellhounds en drie (vier) nogal dominante wilde katten (panter, luipaard, cheetah). Dus... met een vogel heb je een probleem.
-xxx- Shirie.
|
|
|
Post by » Aline. on Jan 2, 2008 13:07:48 GMT 2
Ha die gebreide muts, Ik heb een hond, maar ik laat 'm wel thuis. Lucy wil vast wel op 'm passen Ik geloof niet dat hij erg gesteld zou zijn op het gezelschap van zulke grote katten o.o Nou, tot snel dan, hè! Ik ga snel bezig met m'n koffer inpakken -Xx Amber
|
|