|
Post by melien on Jan 5, 2008 13:37:29 GMT 2
Beste Roc,
Tegelijkertijd met deze brief zal ik er ook 1 aan mijn dochter versturen. Dus je moet niet raar opkijken als deze gevolgd wordt door een brief van haar. Hierbij wil ik je officieel uitnodigen om een keertje gezellig op visite te komen. We zijn erg benieuwd naar wie je nou eigenlijk bent. Graag hoop ik op een positief antwoord.
Hoogachtend, Matt Gilmore (vader van Elvira) [/size] Zodra Elvira de brief van haar vader las, had ze al een flauw gevoel gekregen. HAar vader had altijd de neiging om erg formele brieven te schrijven, zelfs al probeerde hij dit niet te doen. Ze had wel is waar geen flauw idee wat er in de brief aan Roc stond, maar ze had liever gehad dat haar moeder die had geschreven. Of zelfs haar broertje. Ze pakte snel een stuk perkament en schreef er iets op dat ze meteen naar Roc stuurde.Hoi schat.. Het spijt me van de brief van mijn vader, ik heb weliswaar geen flauw idee wat erin staat, maar hem kennende is het weer een erg rare brief... sorry! xx El[/center]
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 15:35:09 GMT 2
Roc las vol verbazing de brief en schoot toen in de lach, June jatte daarna de brief en trok een wenkbrauw op. "Apart." Had ze gemompelt, maar zag dat Roc al weer bezig was met een antwoord. Daarom nam zij de brief van Elvira maar even in ontvangst. En las deze aan hem voor. Beste meneer Gilore,
Ik hou het ontzettend leuk vinden een keer langs te komen. Ook omdat Elvira al een keer bij mij is geweest, is het wel zo eerlijk als ik ook een keer U en uw familie bezoek. Ik zal met Elvira wel overleggen.
Roc Key. Terwijl hij schreef moest hij lachen. Een hele formele brief was niets voor hem. Daarna schreef hij een brief naar Elvira. Ow geen zorgen hoor lieverd, het was een hele beleefde brief en ik heb er een, net zo beleefd, terug gestuurt. Ik kon alleen even niet geloven dat dat jou vader zou zijn. Maar nu iek toch bezig ben met een brief, we gaan toch wel samen naar het gala he?
Roc
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 15:41:28 GMT 2
Elvira hoopte maar dat het niet al te erg was. Ze kon haar vader wel villen. Toen ze Roc's brief las moest ze toch wel een beetje lachen. Meer van opluchting dan iets anders. Na het lezen was ze toch wel een beetje nieuwsgierig. Gauw schreef ze terug.Wat mij aangaat gaan we samen naar alle gala's Ja dat is mijn vader nou eenmaal.. altijd formele brieven, zelfs als hij het tegendeel probeerd. Hoezo kon je je dat niet voorstellen dan? xx El
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 15:48:22 GMT 2
Mooi... Leuk... Fijn... Jeeej! Ja, dat is wel hoe ik me nu voel. Maar ja, je kan je ouders niet kiezen. Maar hij lijkt me een hele aardige man. Al kan ik me moeilijk bedenken dat mijn eeuwig vrolijke vriendin zo'n serieuze vader heeft.
Kiss, Roc.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 15:56:00 GMT 2
nou nou... eeuwig vrolijk? Overdrij je niet een beetje schat? Hij kan ook best vrolijk zijn hoor.. Hij weet alleen niet hoe hij dat op papier moet zetten... Zie ik je dan op het gala? xx
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 15:57:29 GMT 2
Nou, ik zal wel zien als ik hem ontmoet he! Ja, of ik weet de griffoendortoren in de glippen, maar ik vrees dat dat lastig word. Roc.
|
|
|
Post by melien on Jan 5, 2008 16:00:56 GMT 2
Dat wordt lastig ja... ik zie ja daar wel gewoon xx (*gaat el erheen sture*)
|
|