|
Post by CherryOnTop on Jan 3, 2008 20:44:03 GMT 2
Hij zat met zijn hoofd gesteunt op zijn handen aan een tafel. Voor hem lag een stuk perkament en een intpotje met veer. Hoe kon hij het op een leuke originele manier vragen? Hij kon niet origineel zijn, hij was slecht in zulk soort dingen. Uiteindelijk schroefde hij de dop eraf en doopt het puntje van de veer in de inkt. Rolde het perkament open en begon te schrijven.
Hallo Prue,
Deze brief wordt natuurlijk niet zomaar verstuurt, maar omdat ik kleine vraag heb aan je. Maar tja..meestal vraagt iemand het recht voor iemand gezicht, helaas ben ik een stukje anders dan de doorsnee jongen. Daar het niet echt om, ik wou vragen.. of je zin had om met mij naar het nieuwjaarsgala zou willen? Ik weet niet wat je antwoord is, maar ik hoop ja ik weet niet of je dat eigenlijk wel wilt. Stuur je een uil terug?
Dark
Argh! Nog nooit had hij een fout gemaakt in een brief en deze keer wel? Hij kon er niets aan veranderen dus rolde hij het op en bond het aan de poot van een uil. Hij knikte naar de uil die hem schuin aankeek, deze vloog weg, op zoek naar Prue.
|
|
|
Post by admin. on Jan 4, 2008 14:34:55 GMT 2
Met een zucht sloeg Prue haar boek dicht, waarna een uil voor haar neerstreek. 'Hé,' zei ze met een glimlach, waarna ze de uil begon te aaien. het duurde even voor het tot haar doordrong dat de uil een brief meehad. Vlug peuterde ze het los en rolde het open. terwijl ze het las, verscheen er een glimlach op haar gezicht. Vlugkrabbelde ze een antwoord: Hi Dark, Nou, ik moet je toch echt ongelijk geven: Nog nooit ben ik recht in mijn gezicht gevraagd Het lijkt me heel leuk om samen naar het gala te gaan. » Prue.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jan 4, 2008 15:04:13 GMT 2
Dark staarde wat uit het raam totdat hij schrok van de uil die hem ineens in zijn hand pikte. De aanwezigheid van de uil had hij niet opgemerkt tot het moment van nu. Verontwaardigt wreef hij over zijn hand voordat hij de brief van de poot afhaalde. Hij aaide de uil over zijn kop en gooide een snoepje richting de muur waar de uil heenvloog. Daarna rolde hij het open. Stomverbaast staarde hij naar de letters. Had ze nou ja gezegt?
Hallo Prue,
Weet je hoe ik er nu bij zit? Met open mond starend naar de brief, niemand heeft eigenlijk ja gezegt tegen mij of vergeet ik dat vorige gala waar we als vrienden gingen? In ieder geval wacht ik op je ergens bij de grote zaal? Of wil je eerst ergens anders nog afspreken?
Dark
Hij rolde het op, gaf het aan de uil en deze vloog weer weg. Op zich kon hij het niet geloven dat ze 'ja' had gezegt op de vraag of ze met hem meewou.
|
|