|
Post by Lisa .. on Dec 9, 2007 10:04:58 GMT 2
David! Jemig wat heb ik jou al lang niet meer gezien zeg =P Hoe gaat het ermee? Leef je nog -Okee ik ben heel slecht in brieven schrijven, i know ^^- Maar ik vroeg me af of je zin had om binnenkort wat te gaan doen? Misschien ergens afspreken en Foppe pesten of ergens wat gaan drinken? Of jij moet een beter voorstel hebben? Als je uberhaupt al iets wil doen xD Macy
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 17:17:33 GMT 2
Macy!
Natuurlijk wil ik weer eens iets doen! Ik heb je veel te lang niet gezien, maar met jou is het altijd gezellig. Het maakt me niet zoveel uit wat we gaan doen, waar heb jij zin in? Misschien kunnen we een dagje naar Zweinsveld? Zeg jij het maar, ik vind alles leuk.
David
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 9, 2007 21:03:25 GMT 2
Pfff, gelukkig maar. Ik dacht heel eventjes dat je me niet meer wilde kennen.Maargoed, ik heb ook wel weer eens behoefte aan een dagje lol trappen in Zweinsveld. Was het komende uitje niet zaterdag? Misschien kunnen we dan gaan, als je niemand anders hebt die dan vol verlangen op je wacht ofzo xD Okee, geintje. Half 12 bij Zacharinus of de Zwijnskop ofzo?
Macy
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:19:09 GMT 2
Grapjas. Nee, ik denk niet dat iemand anders vol verlangen op me wacht, haha. Maar goed, half twaalf bij Zacharinus lijkt me prima. Ik zie er naar uit je weer eens te zien. Tot dan!
David.
|
|