|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:20:30 GMT 2
Hey schoonheid,
Ik neem aan dat je wel van het concert hebt gehoord. Mag ik de eer om met jou daarheen te gaan? Laten we dan ergens afspreken.
x Davis
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 11:55:43 GMT 2
Hallo Lieverd,
Ja daar heb ik van gehoord. Ik hoopte al dat je me ging vragen. Natuurlijk ga ik met je mee! Ja we spreken dan wel ergens af, geen idee waar hoor...
Kusje, Tatyanna
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 12:45:32 GMT 2
Lieve Tato,
Ik kom je wel ophalen voor je leerlingen kamer. Dan gaan we er wel samen heen. Ik kan jou toch niet alleen buiten laten lopen?
x Davis
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 29, 2007 14:48:14 GMT 2
Lieve Davis
Tato? Hoe kom je daar nou weer aan. Ja is goed, dan zie ik je daar. Hopelijk kan ik me mooi aankleden voor je. Ik zie je altijd
Groetjes, Tato (A)
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 20:31:49 GMT 2
Lieve Tato,
SChoonheid, je bent altijd mooi! Naakt nog het allermooist, maar zo mag niemand anders je zien, dan moet ik ze namelijk vermoorden. Ik kom je daar ophalen en zal me best doen om er een beetje goed uit te zien.
x Davis
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 30, 2007 11:40:29 GMT 2
Davis,
Oh, Haha. Dan moet je dit briefje maar evrbranden zodat niemand weet wat jij en ik weten toch? En vermoorden, martelen is leuker, veel leuker. En je ziet er altijd goe duit, al zeg ik het zelf (Ik zeg niks...) Misschien kunnen we buiten dit ook nog ergens anders spreken, ik moet je weer zien. Ik verlang naar je, elke dag. Maar dat weet je vast.
Kusjes.
|
|